العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT

رينو RENAULT RENAULT شريك اساسى مع نيسان اليابانية وتحتل المركز الرابع عالمياً تحت قيادة كارلوس غصن اشهر الموديلات سينيك كليو ميجان

قديم 29-10-2010, 10:28 PM
moustafa.peace moustafa.peace غير متواجد حالياً

moustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to behold
افتراضي استفسار بخصوص شراء السيارة من المعرض

بعد اذنكوا ياجماعة كان عندى استفسار صغير انا ان شاء الله انا مقبل على شراء سيارة لوجان بس بالتقسيط وهقسط مع المعرض فكنت عاوز اعرف هو انا لما اشترى العربية من المعرض ممكن حد يكون ركبها قبل منى قصدى مشى بيها او جربها مثلا وفى خطورة فى كده ارجو الرد بعد اذنكوا
قديم 29-10-2010, 10:40 PM
الصورة الرمزية oceanboy425
oceanboy425 oceanboy425 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed said
التخصص العملى: شركة ادويه
هواياتي: cars

oceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار بخصوص شراء السيارة من المعرض

لأ مش ممكن يكون حد ركبها قبل منك و بص فى عداد العربية شوفها عاملة كام كيلو وياريت تخلى التقسيط مع بنك افضل من المعارض و أمان اكتر
قديم 30-10-2010, 12:52 PM
moustafa.peace moustafa.peace غير متواجد حالياً

moustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to behold
افتراضي رد: استفسار بخصوص شراء السيارة من المعرض

شكرا جدا لرد حضرتك ولا حتى ممكن حد يكون ركب العربية عشان يجربها انا عارف ان مفيش حاجة زى كده بس ده سمعتة من فترة ارجو الرد واسف للاطالة