العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مصر بايكرز

مصر بايكرز قسم الدراجات النارية - موتوسيكلات - صور دراجات - استعراضات - احدث موديلات الدراجات - اشهر القائدين - مناسبات وانشطة الدراجات النارية فى مصر والعالم Masr Bikers

قديم 14-10-2010, 07:30 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي دفتر الحضور والانصراف

بصوا بقي يا جماعه الموتو انا شايف ان منتدنا الفرعي ده صغير ؟؟ الاعضاء اللي بيشاركوا محدودين وفيه ناس اعضاء اكيد بيدخل ومش بيشارك غالبا 20 ل25 منهم 6 اعضاء والباقي زوار؟؟
فنعمل حاجه كده نكلبشهم بالمنتدي
لازم تمضي في الدفتر اما اول متشرف المنتدي يا معلم؟
من ضمن الافكاراللي عندي منتدي فرعي عندنا للموتسكلات السوبر؟ هما يعني احسن مننا؟

هي ديت الفكره الناس الكبار بقي في الموتسكلات والكمبيوتر يتكتكونا بقي هنتصرف ازاي الفتره الجايه؟
من ضمن الافكاراللي عندي منتدي فرعي عندنا للموتسكلات السوبر؟ هما يعني احسن مننا؟

استني بقي الردود
قديم 15-10-2010, 01:55 AM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دفتر الحضور والانصراف

أنا أول واحد, Injection مضيت حضور أهه, فكرة كويسة ياباشا.

القسم الفرعى فكرة حلوة, بس لما نلاقى ناس تشارك فى القسم الأساسى الأول غير الرجالة الكبار ربنا يخليهم لنا.

injection يمضى أنصراف

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.

قديم 15-10-2010, 05:35 AM
الصورة الرمزية الجرئ
الجرئ الجرئ غير متواجد حالياً
من انا؟: مسافر
التخصص العملى: عمل وزاره
هواياتي: الغوص والفروسيه

الجرئ is a splendid one to beholdالجرئ is a splendid one to beholdالجرئ is a splendid one to beholdالجرئ is a splendid one to beholdالجرئ is a splendid one to beholdالجرئ is a splendid one to beholdالجرئ is a splendid one to beholdالجرئ is a splendid one to behold

انا حاضر يا زعيم فكره حلوه
قديم 15-10-2010, 11:38 AM
الصورة الرمزية mido_4up
mido_4up mido_4up غير متواجد حالياً

mido_4up is a jewel in the roughmido_4up is a jewel in the roughmido_4up is a jewel in the rough

حاااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااضر على الخط

اللهم ولى أمورنا خيارنا و لا تولى أمورنا شرارنا
قديم 15-10-2010, 06:18 PM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future

والله موضوع كويس وفكره جميله بس بجد انا حزين جدا من نشاط الاعضاء في القسم ده ومتتصوروش الواحد كان بيراسل الاداره اد ايه عشان انشاء القسم ده وغير كده الموضوعات اللي موجوده والله في منها حاجات مجهود شخصي مش موجوده في منتديات تانيه خالص وانا بضايق لما بلاقي الموضوع واخد مشاهدات كتير وردود ضعيفه جداااااااااااااااااا
وفي ناس حتي مش بيهون عليها تسيب كلمه شكر سواء لموضوعي او موضوع اي عضو اخر
يعني احنا بنحاول ننشط القسم ومحدش مساعدنا علي ده غير الاداره بدعمها المعنوي فا يجماعه ياريت نحاول ننشط القسم اكتر من كده
خصوصا انا عندي بجد كام موضوع قنبله مش وهيفيدوا ناس كتيره جداااااااااااا بس مش هقدر احرقها ومفيش حتي تقدير من باقي الاعضاء
وعندي فيديوهات تقفيل مواتير وشغل من ورش ميكانيكيه جامدين اوي يعني من الاخر اي حد عنده عطل هينزل يعمله بايده
وفيديوهات تصوير شخصي لفك الكربراتيرات وتنضيفها وشغل من الاخر
ساعدوني ياجماعه عشان نعمل حاجات جامده كتيره اوي