العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 113

قديم 14-10-2010, 06:06 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute
للاهمية a113 معلومات عن القرض

ممكن اعرف عن a113هل هى صينية بالكامل وهل هى عملية وممكن رقم البنك والعربية اجيب عرض السعر من معرض اى لانى عايز الون الاسود وهل الاجرات سهلة ام صعبة علما بانى اعمل بقطاع خاص نظام التقسيط يعنى انا معاية 25 الف عابز اقسط الباقى بس 500 جنية فى الشهر دة اخر حاجة عندى وما الضمانات لانى باعمل بالقطاع الخاص وثمن العربية هو52 الف جنية ممكن تفيدونى ارجوكو حد يحسبلى النسبة دى كام وبنك اى والفع انا هروح ادفع ازاى كل حاجة اكون شاكر
قديم 14-10-2010, 08:26 PM
الصورة الرمزية Eng . Mano
Eng . Mano Eng . Mano غير متواجد حالياً

Eng . Mano has a spectacular aura aboutEng . Mano has a spectacular aura aboutEng . Mano has a spectacular aura about
افتراضي رد: a113 معلومات عن القرض

اولا تمن العربية 2011 50 الف و انا جايبها من اسبوعين كده .
انا جبتها تبع كونتكت و دى شركة تمويل ، دفعت 20 الف و بقسط 700 فى الشهر ، ممكن لو انت دفعت 25 القسط يقل شوية .
موتور العربية صينى و تجميعها فى مصر ، بس الصراحة العربية جميلة جدا معايا و عملية و فيها كل الامكانيات اللى ممكن تحتاجها . و اوعى تسمع كلام حد ماجربهاش ؛
قديم 14-10-2010, 11:41 PM
الصورة الرمزية aliaboali
aliaboali aliaboali غير متواجد حالياً

aliaboali is a jewel in the roughaliaboali is a jewel in the roughaliaboali is a jewel in the rough

بنك ناصر
لو دفعت 25500 علشان تعدى نسبة ال50% واى حد يضمنك وبدون اجبارك على التامين على السيارة وتدفع فايدة 6%
يعنىالفوائد نقول 24500 *6/100=1470 سنويا
لو قسطت مثلا على 5 سنوات يبقى 1470*5+24500/60=530
مع حوالى 600 مصاريف ادارية وتامين على الحياة ممكن القسط يوصل 540
ملحوظة ممكن تحسب القسط بتاعك بنفس الطريقى اللى انا كاتبها ولو فى مشكلة فى الطريقة قولى وانا احسبها لك اواحسبها من على موقع البنك وربنا يتمم لك على خير ان شاء الله. على فكرة القسط لحد 90 شهر
http://www.nsb.gov.eg/
قديم 15-10-2010, 07:13 AM
drasd drasd غير متواجد حالياً

drasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud of

وبالمناسبة العربية سعرها 49950 في التوكيل
لو كانت غليت ياريت قولنا جبت السعر دا منين
قديم 16-10-2010, 02:57 PM
wasa wasa غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السفر

wasa is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aliaboali مشاهدة المشاركة

بنك ناصر
لو دفعت 25500 علشان تعدى نسبة ال50% واى حد يضمنك وبدون اجبارك على التامين على السيارة وتدفع فايدة 6%
يعنىالفوائد نقول 24500 *6/100=1470 سنويا
لو قسطت مثلا على 5 سنوات يبقى 1470*5+24500/60=530
مع حوالى 600 مصاريف ادارية وتامين على الحياة ممكن القسط يوصل 540
ملحوظة ممكن تحسب القسط بتاعك بنفس الطريقى اللى انا كاتبها ولو فى مشكلة فى الطريقة قولى وانا احسبها لك اواحسبها من على موقع البنك وربنا يتمم لك على خير ان شاء الله. على فكرة القسط لحد 90 شهر
http://www.nsb.gov.eg/

طيب ايه الاوراق والضمانات المطلوبة عشان يكون القسط 6% ؟؟