العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى

Hyundai هيونداى Hyundai General Discussion Forum هيونداى من انجح الشركات الكورية وازاد نجاحها وانتشارها بعد ان ضمت اليها شركة كيا الكورية ايضاً من اهم موديلاتها ( اكسيل - فيرنا - اكسنت - ماتريكس - النترا - سوناتا - جينسيس )

قديم 14-10-2010, 02:34 AM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute
نقاش الاستاذ الفاضل / امير حسان مستشار عرض هيونداي لاعضاء المنتدي

الاستاذ الفاضل / امير
الغالبية العظمي من الاعضاء الذين قمت بالرد على مشاركتهم هم فى الاصل من ملاك هيونداي ان لم يكن كلهم اليس من الافضل ان تتقدم للناس بما لديك من معلومات بشكل افضل و اسلوب ارقي من هذا و خاصة انه من المفترض انك تخاطب لديهم رغباتهم فى اقتناء ما تعرضه عليهم و على سبيل المثال و ليس الحصر كل التعليقات التالية مقتبسة من ردود حضرتك على مشاركات الاعضاء :-
1- وترميش كلام وخلاص
2- هو انتو مبتقوش جرايد خالص

3 - انا رديت على البعض لكن بجد زهقت من كتر الرد
4- كل اللى عنده حاجة بيقولها صح غلط يلا ارمى البوقين بتوعى وخلاص
5- فى وسط التوكيلات المتخلفة اللى فمصر غبوووور فوق الجميع بعقله وبفكره وبمبيعاته
6- ان مالى انك استلمت عربيتك فى شهر 6

7 - يبقى نقول طور تقولوا احلبوا
و طبعا اوضحت لحضرتك فى البداية ان هذه العبارات على سبيل المثال لا الحصر بالفعل اسلوب اكثر من رائع لشخص يحاول ان يجتذب اكبر قدر ممكن من العملاء الجدد لشركة يعمل بها
سيدي الفاضل اذا كان تفضلك بالاجابة على مشاركات الاعضاء حاجة تذهق فا بالاصالة عن نفسي و نيابة عن الاعضاء المحترمين الذين قمت بالتهكم على مشاركاتهم اذا جاذ لي ان اطلب ذلك الا تبهرنا اكثر بردودك الجميلة المهذبة

كما ارجو من سيادتك ان تقوم بزيارة واحدة لمركز ابو رواش لتري ما يعانيه مالكي هيونداي
ليست انتقداتي لغبور بدافع اني من شركة منافسة العبد لله من مالكي هيونداي اذا انتقدته لسلبيات لمستها فهذا بدافع اني ارجو ان انصح الناس بتكرار تجربتي بدلا من ان انصحهم بالعكس فى حالة ما اذا كانت التجربة فاشلة و ان اجد خدمة ما بعد البيع افضل كحق لي على الشركة و اذا اردت ان اسرد لك كم السلبيات التي لمستها لان تكفي هذه الصفحة .
مع الشكر

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه
قديم 14-10-2010, 11:10 AM

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الاستاذ الفاضل / امير حسان مستشار عرض هيونداي لاعضاء المنتدي

قديم 14-10-2010, 01:21 PM

افتراضي رد: الاستاذ الفاضل / امير حسن مستشار عرض هيونداي لاعضاء المنتدي

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه
قديم 14-10-2010, 03:12 PM
Mosssss Mosssss غير متواجد حالياً

Mosssss is on a distinguished road
افتراضي رد: الاستاذ الفاضل / امير حسن مستشار عرض هيونداي لاعضاء المنتدي

استاذ عمرو احب اقولك مفاجاة انت متعرفهاش وممكن ناس كتير هنا كمان ممكن ميكونوش يعرفوها
استاذ / امير بيشتغل منسق مبيعات لهيونداى فرع الشيخ زايد وده طبعا بيدل على ولاءة لغبور الذايد بس هذا لا يعطيه الحق فى هذا السلوب فى الكلام الغير مقبول
قديم 14-10-2010, 11:51 PM
Amir Hassan Amir Hassan غير متواجد حالياً

Sales Consultant
Huyndai GB AUTO

Amir Hassan has much to be proud ofAmir Hassan has much to be proud ofAmir Hassan has much to be proud ofAmir Hassan has much to be proud ofAmir Hassan has much to be proud ofAmir Hassan has much to be proud ofAmir Hassan has much to be proud ofAmir Hassan has much to be proud ofAmir Hassan has much to be proud of
افتراضي رد: الاستاذ الفاضل / امير حسان مستشار عرض هيونداي لاعضاء المنتدي

السادة الافاضل
انا مش مخبى على حد انى شغال فى غبور
انا رقمى موجود فى الموضوع الخاص باستفسارات هيونداى يعن انا مش مستخبى ولا حاجة
وانا استشارى مبيعات مش منسق مبيعات
لاوم يتحرق دمك لما تحاول تقنع الناس بالصح والناس مش عايزة تقتنع
كل ردودى سيادتك كانت على استفزازات يعنى ايه واحد يقول غبور ده اكبر حرامى
د/ رؤوف مش بيسعر العربيات بنفسه
د/رؤوف موظف طاقم مديرين واستشاريين وخبرا من المصريين والاجانب وهو مجرد عضو مجلس ادارة والعضو المنتدب
يعن من الاخر مش هو اللى بيصدر القرارات
يبقى معنى كلمة غبور اكبر حرامى يعنى الشركة يعنى اللى شغليين فيها يعنى انا وزمايلى حرامية
انت سيبت كل ده
وجى تتكلم على رد فعل طبيعى على تعليبقات الناس
ليه تقولو احنا رفعنا سعر العربيات وتكتمو على ان الجمارك حصل فيها تعديل
بص انا مش فاكر كل المواضيع بس من امانك لو انت شايف ان الموضوع ده سبق صحفى بالنسبالك
كنت للامانة والشرف عملت اقتباس للسبب اللى انا عشانه رديت عليه
لكن سيادتك عامل شو وجايب الكلام اللى انا قايلو بس عشان ببساطه تبان انك محامى الزوار
فى كتير من الزوارانا قدرتهم واحتومتهم وكمان شكرتهم على الاضافات اللى زودو لى بيها معلوماتى
انما لم تلاقى الردود والتعليقات مش موضوعية عبارة عن تهكم وخلاص فده يضايق
لما بنشوف فيلم جديد بنقول فى نقد هادم ونقد بناء
انا مع النقد البناء وضد النقد الهادم
احنا بنبيع كتير عشان خدمة مابعد البيع عندنا محترمة ومش هادخل فى تفاصيل
انا ممكن اعمل عنها موضوع لوحدها
بس فى النهاية انا بشكر حضرتك على عمل موضوع خاص باسمى
وانا بصححلك بعض اشياء
وبراحه وبدون تهكم
ان اسمى امير حسن مش امير حسان
وان كلمة مستشار دى كبيرة علية جدا
احنا بيتقال علينا استشار مبيعات عشان احن كبياعين فى الشركة بنقدر نشوف احتياجات العميل ونقيم البدائل طبقا لميزانيتو
يعنى مش بنبيع وخلاص
من هنا جه لقب استشارى مبيعات