العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 113

قديم 10-09-2010, 02:21 PM
الصورة الرمزية maxxatta
maxxatta maxxatta غير متواجد حالياً
من انا؟: راجل بحب العربيات جدا
التخصص العملى: محامى
هواياتي: اسمع مزيكا والافلام الغربية وده غير قيادة العربيات بمزاج

maxxatta has a spectacular aura aboutmaxxatta has a spectacular aura about
للاهمية تقرير عن a113بعد 300 ك

اولا العربية شيك جدا وكل ما تحاجة موجود وواسعه انا بتكلم على اسرة مكونه من 4 افراد عالية من الارض اقتصادية فى البنزين انا ماسك العداد اعتقد انه 200 ك كويس ب 20 لتر
فتيسها حلو ما تحسيش انها ورق ولا حاجة زى ما بيقولوا عربية ثابته على الطريق حاسس بيها مش خفيفه لا تحس بيها انا اصلى بخاف من العربيات النعمة جدا كانك راكب الهوا
عزما الحمد لله كويس ما انى مش باضغط على الغيار خالص بس ركبو معنا ناس قرايبنا وطلعت بيهاا المقطم كانت محتترمة جدا ومش بتزعق ولا حاجة
المشكلة الوحيد فعلا هى عملية السحب وبالذات فى الغيار التالت بحس انه قليل الحليلة لازم مساعدة من التانى او تستنى عليه شوية
على فكرة انا لسة لم اتخطى بيها ال80ك/ساعة وماشى 60 /50 على الهداى جدا
بس باين عليها حلوة فى اللعب والغرز على العموم انا ان شاء الله ناوى اعمل تقرير كل 300 عشان اتاباع معاكوا العربية
وربنا يوفق الجميع
قديم 10-09-2010, 04:19 PM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future
افتراضي رد: تقرير عن a113بعد 300 ك

الف مبروك و يكفيك شرها بس اوعى تشغل التكيف الى بعد صيانة الالف

عمرو احمد
01003388954
قديم 11-09-2010, 01:12 AM
aboelesaad
Guest

افتراضي رد: تقرير عن a113بعد 300 ك

ربنا يباركلك فيها يارب ويكفيك شرها

بس خد بالك
ضغط الهوا فيها محترم جدا لحد 140 كلم/ساعه

فوق كده هتلاقي العربيه بتعوم وحزاري بالسرعه اعلي من 130 تفرمل فجاه لان العربيات الهاتش باك ليها اسلوب مختلف في التعامل لانها عاليه و ضغط الهوا فيها خطر و ده مش بالاسبرانزا بس ده بكل الانواع الهاتش باك

علي عكس السيدان تماما

حتي باللعب
الهاتش باك تلعب بيها علي سرعات اخرك 80
اما السيدان و الله بيتلعب بيها اعلي من 130 والثبات مستمر

وعلي فكره حجم العربيه اكتر من ممتاز بتاخد غرز فظيعه بجد

وخلي بالك من نظام الموتور من السحب بعد ال الار بي ام يعدي 4

وربنا يسلم طريقك يارب

وكل سنه و انت طيب

وتقبل تحياتي
قديم 11-09-2010, 01:26 AM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute
مبروك رد: تقرير عن a113بعد 300 ك

الف مبروك على العربية و ربنا يديك خيرها و يكفيك شرها

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه