العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > سيات SEAT

سيات SEAT سيات SEAT سيات الاسبانية الاصل الالمانية الطابع قائد الجناح الرياضى فى مجموعة فولكس الالمانية من اهم موديلات سيات كوردوبا ابيزا وتوليدو وليون

قديم 25-08-2010, 12:35 AM
bazooooka78 bazooooka78 غير متواجد حالياً

bazooooka78 is on a distinguished road
افتراضي تغيير تااابلوه الابيزا 98

يا جماعة معايا ابيزا 98 والتابلوه بتاعها بااظ خالص ونفسي اركب تابلوه جديد بس حد يقولي هو ينفع اركب عليها تابلوه ابيزا 2000 .. ولا ايه النظام
قديم 25-08-2010, 12:49 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تغيير تااابلوه الابيزا 98

الابيزا 2000 ممكن يركب بتعديل انما مش هيركب عادي كده

خصوصا ان فيه اختلاف شكل و تصميم و حجم و اختلاف في ضفاير الكهربا

انا عندي واحد سليم تابلوه فاضي معاه العدادات بتاعت ال 98 بالفيشه بتاعتها بس لو عايزها يعني

لو حابب تاخده انا عايز ابيعه لانه ملوش لازمه عندي انا جبته لما الكونصول بتاع عربيتي اتسرق خدت منه الكونصول و ركنته بس كده

IBIZA
قديم 25-08-2010, 08:31 PM
اياد هيثم اياد هيثم غير متواجد حالياً

اياد هيثم is on a distinguished road
عاجل استفسار عن ابيزا 1998

انا إن شاء اللة هشترى أبيزا 1998 كانت 1000 سى سى وركبلها موتور 1400 أو 1600
وعاوزة تغير عوامة البنزين والرفرف اليمين عاوز سمكرة ودوكو وعاوزة ترش أكصدام امامى وخلفى وبها جميع الكماليات عدا التكييف وبها رخصة سنتان وطالب 32000 السعر دة مناسب ولا كتير أرجو الأستفادة من خبرتك ولك جزيل الشكر
قديم 26-08-2010, 03:05 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار عن ابيزا 1998

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اياد هيثم مشاهدة المشاركة

انا إن شاء اللة هشترى أبيزا 1998 كانت 1000 سى سى وركبلها موتور 1400 أو 1600
وعاوزة تغير عوامة البنزين والرفرف اليمين عاوز سمكرة ودوكو وعاوزة ترش أكصدام امامى وخلفى وبها جميع الكماليات عدا التكييف وبها رخصة سنتان وطالب 32000 السعر دة مناسب ولا كتير أرجو الأستفادة من خبرتك ولك جزيل الشكر
عوامة البنزين مش بتتباع لوحدها بتتباع بالطرمبه ب 350 استيراد

و السمكرة و الدوكو كده هيدخلوا في 600 جنيه

التكييف يتكلف حوالي 3000 جنيه

و موتور متسقط هو مش عيب ولا يعيب العربية عادي بس في عرف السوق بيوقع تمن العربية شوية

32 دي تجيبها نضيفه و فيها كل الكماليات دي كده تسوي في حدود 27-28 الف بالكتير

IBIZA