العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > سكودا skoda

سكودا skoda اسكودا Škoda بداءت كشركة تشيكية منذ عام 1895 على يد شريكين لورينما وكليمنت وهى حاليا احدى شركات مجموعة فولكس الالمانية من اهم موديلات سكودا اوكتافيا فابيا رومستر

قديم 23-08-2010, 08:36 AM
ah_boba_ly ah_boba_ly غير متواجد حالياً

ah_boba_ly has a spectacular aura aboutah_boba_ly has a spectacular aura about
عاجل مشكله ف فانتازيتي 2010 يريت تساعدوني:(

السلام عليكم ورحمه الله
..................كل سنه وانتو طيبين
انا عندي مشكلتين في الفانتازيا بتاعتي 2010
الاولى ان الميه بتاعت المساحات خلصت ومفيش لمبه نورت عندي مع اني قريت ف الكاتالوج ان فيه لمبه مفروض تنور
التانيه ان عندي صوت غريب زي تزييق كدا لما بدوس فرامل مش صفاره لا صوت زي ميكون التيل بيلزق(معلش مش عارف اوصله)المهم الصوت دا بيظهر لما بكون ماشي بالراحه وادوس فرامل بتعمل صوت قبل ماتقف العربيه ع طوول ولما اشيل رجلي م على الفرامل عشان امشي بيطلع صوت تاني وهكذا المهم انا قولت ان الصوت دا ممكن عشان التيل جديد بس انا مشيت 700 كيلو تقريبا ولسه الصوت مش راح
يريت لو حد يعرف يرد ع استفساراتي دي
واسف اني طولت عليكي
قديم 23-08-2010, 09:20 PM

افتراضي رد: مشكله ف فانتازيتي 2010 يريت تساعدوني:(

يعني 30 واحد شافو الموضوع محدش عنده اي معلومه عن المشكلتين دوول ولا حتى تعليق هيا الناس راحت فين؟؟؟
قديم 23-08-2010, 09:26 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ah_boba_ly مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمه الله
..................كل سنه وانتو طيبين
انا عندي مشكلتين في الفانتازيا بتاعتي 2010
الاولى ان الميه بتاعت المساحات خلصت ومفيش لمبه نورت عندي مع اني قريت ف الكاتالوج ان فيه لمبه مفروض تنور
التانيه ان عندي صوت غريب زي تزييق كدا لما بدوس فرامل مش صفاره لا صوت زي ميكون التيل بيلزق(معلش مش عارف اوصله)المهم الصوت دا بيظهر لما بكون ماشي بالراحه وادوس فرامل بتعمل صوت قبل ماتقف العربيه ع طوول ولما اشيل رجلي م على الفرامل عشان امشي بيطلع صوت تاني وهكذا المهم انا قولت ان الصوت دا ممكن عشان التيل جديد بس انا مشيت 700 كيلو تقريبا ولسه الصوت مش راح
يريت لو حد يعرف يرد ع استفساراتي دي
واسف اني طولت عليكي

اولا الف الف مبروك وربنا يباركلك فيها ويديك خيرها ويكفيك شرها

والله على حسب معلوماتى انها مابتنزل بالاوبشن ده فى مصر بس ممكن بره ومش معنى انه موجود فى الكتالوج انه موجود فى عربيتك لان الكتالوج ده عام للفنتازيا بس لازم تتاكد من ان الاوبشن ده موجود ففيها ولا لا

وبالنسبة لصوت التزييق ده طبيعى جدا وده موجود فى معظم الاتوماتيك وخصوصا السكودا عن تجربة فى A4
قديم 23-08-2010, 10:50 PM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

اولا الف الف مبروك وربنا يباركلك فيها ويديك خيرها ويكفيك شرها

والله على حسب معلوماتى انها مابتنزل بالاوبشن ده فى مصر بس ممكن بره ومش معنى انه موجود فى الكتالوج انه موجود فى عربيتك لان الكتالوج ده عام للفنتازيا بس لازم تتاكد من ان الاوبشن ده موجود ففيها ولا لا

وبالنسبة لصوت التزييق ده طبيعى جدا وده موجود فى معظم الاتوماتيك وخصوصا السكودا عن تجربة فى A4

الله يطمن قلبك ياأخى جزاك الله كل خير
لأن أنا أشتريت لانسر وبتعمل نفس الحكاية لو أنا نقلت على الـD أو R أو أو لما بتيجى تطلع بكون دايس فرامل عشان مش عايزها تسرع بسمع الصوت ده

قديم 24-08-2010, 04:50 AM

الله يطمنك....بس موضوع الصوت دا حاسس انه مبالغ فيه شويه مش عارف ليه اصل انا معايا النترا 2010 مفيش الصوت دا خالص!!!!!