العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف > المقابلات

المقابلات المقابلات الرسمية لمصر موتورز باشراف وتنظيم الإدارة يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 18-08-2010, 05:39 AM
الصورة الرمزية elgammal_4u
elgammal_4u elgammal_4u غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب مبيعات

elgammal_4u is on a distinguished road
عاجل تعالوا كلنا نشــــــــــــــــكر مصر موتورز

,,,, السلاموا عليكوا ورحمة الله وكل عام وانتوا طيبين بمناسبة شهر رمضان الاول
انا اولا اسمى اشرف او الجمال انا متابع لموقع ومتصفح مصر موتورز من فترة مش كبيرة الصراحة وكان نفسى اشارك فى مواضيع المنتدى من زمان .
المهم قبل كل شئ مش هكلم عن نفسى دلوقتى خليها بعدين يا جماعة كل واحد يدخل ويقرأ الموضوع دة ويايدنى ويضم صوتة لصوتى ان احنا كلنا كأ عضاء مشاركيين او صامتين بنقدم تحية وشكر كبير لكل القائمين والمشاركين على نجاح هذا المنتدى وبنقول
اى كل اعضاء منتدى مصر موتورز الى كل القائمين على هذا المنتدى العظيم من مشرفين ومديرين الى كل من ساهم ومن يساهم فى تزيدنا بلمعلومات القيمة تحية الى كل من لا يبخلوا علينا بخبرتهم فى هذا المجال بنشكروا كلنا واحنا كلنا ثقة فيكم .
وانا بدعى من هنا الى كل الصامتين عن المشاركة الى انا كنت منهم انا يدخل ويشارك براية وانا من النهاردة انا شاء الله اكون من المشاركين معاكوا ارجو ان انتوا تقبلونى عندى اسئلة كتير وحاجات كتير عاوز اعرفها وانا عارف ان انا مش الاقى الاجابة الا فى مصر موتورز .
اسف لو كنت طولت عليو نرجو الردود والشكر لموقع مصر موتورز اتمنى تدى رايك وتظهر شكرك لا ن الناس دى بجد يستاهلوا اكتر من كدا
شكراا مـــــــــــــــــــــصر موتــــــــــــورز
قديم 18-08-2010, 06:18 AM
issoPolo issoPolo غير متواجد حالياً

issoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant future
افتراضي رد: تعالوا كلنا نشــــــــــــــــكر مصر موتورز

Teb3an kol el shokr l edaret el montada
قديم 18-08-2010, 06:29 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

اولا لو المفروض نشكر حد يبقي نشكرك يا استاذ جمال علي كلامك الرقيق و الجمي
و نتمني نشوف مشاركاتك و نتمني اكتر نشوفك قريب
و علي فكره فيه مقابله قريب يا ريت تشرفنا بحضورك

حـازم خـضـر

قديم 18-08-2010, 06:41 AM
fares515 fares515 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: PHARMACIST

fares515 will become famous soon enoughfares515 will become famous soon enough

كل الشكر لإداره المنتدى الكريمه وعلى رأسهم الأستاذين حازم وأبونوره
وطبعا الشكر موصول لك على دعوتك الكريمه
وشكرا مصر موتورز
قديم 18-08-2010, 07:24 AM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute

فعلا شكرا لكل المؤسسين والأعضاء اللى ساهموا فى جعل مصر موتورز ما هو عليه الأن.

وأتمنى من كل قلبى لو حتى 30 ألف عضو من الأعضاء يشاركوا ويقولوا رأيهم, حتى لو بمشاركة كل أسبوع, المنتدى كل شوية بيبقى عامل زى الصحراء وبتعجب لما عدد المشاهدات يوصل ل 100 فى موضوع عادى ومفيش غير 6 مشاركات بس, طب أشكر صاحب الموضوع, أشتمه طيب, قول أى حاجة متبقاش متفرج بس, لو كلنا متفرجين المنتدى هيفضى من المواضيع.

وبشكر تانى كل الناس اللى ساهمت فى عمل منتدى السيارات اللى بنتجمع عليه كعيلة واحدة كبيرة نفيد ونستفيد.

وطبعا شكرا للأستاذ "الجمال" على الموضوع الجميل وعلى الفكرة الرائعة.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.