العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

قديم 12-08-2010, 05:07 PM
nottygamal nottygamal غير متواجد حالياً

nottygamal is on a distinguished road
افتراضي استفسار مهم عن جاك بي كلاس وياريت الرد

السلام عليكم
كل سنه وانتم طيبين انا مشتركه جديده ومعجبه جدا بالعربيه جاك بي كلاس وسالت عليها من فتره لقيتها جميله وامكانياتها عاليه بس سعرها كان ب74900 ولقيت ان سعرها معقول جدا لكن من يومين لقيت نزل منها اللون الاسود موديل 2011 وسعرها بقي 79000 وكمان اللي عرفته ان سعرها هيغلي اكتر فانا مش عارفه سعرها هيعلي لحد فين انا عايزه اعرف السعر دلوقتي كام وهيغلي في المستقبل ولا لا لاني بفكر اجيبها كمان 4 شهور كده فمش عارفه الفتره دي هتغلي فيها قد ايه وياريت اللي مجربها يقولي مميزاتها وعيوبها وانهي احسن البريليانس frv cross ولا الجاك b class ولا الاسبرانزا تيجو واسعارهم تقريبا انا عارفه اني طولت عليكم وهتعبكم جامد بس معلش بجد وميرسي اوي وكل سنه وانتم طيبين
قديم 12-08-2010, 07:28 PM
الصورة الرمزية abo-salama
abo-salama abo-salama غير متواجد حالياً

abo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud of
افتراضي رد: استفسار مهم عن جاك بي كلاس وياريت الرد

كل سنة وحضرتك طيبة العربية كل اللى ركبها شكر فيها واصحبها حبنها قوى بالنسبة للسعر هو زاد اربع تلاف جنيه لزيادة الطلب عليها وده طبيعى فى مصر قوى ديما الوكيل بيطمع لما العربية يزد الطلب عليها واخيرا (أنا محتار بين التيجو وبينها )لأنى عايز قبل الدراسه أكون جبت عربية جديده ان شاء الله وحده
قديم 13-08-2010, 02:29 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

اسعار الجاك موديل 2010هو74الف اما موديلات 2011 فكل السيارات المستورده سيضاف عليها ضريبه 9% بمعنى كل السيارات المستورده هتغلا ..اما بالنسبه لمميزات وعيوب الجاك فالسياره كلها مميزات ولم يظهر منها حتى الان اى عيوب معى ..اما بالنسبه للبرليانس والتيجو انا بصراحه مركبتش اى واحده فيهم عشان احكم عليها ويوجد قسم للسيارتين فى المنتدى ارجو الاطلاع عليه.......ورمضان كريم
قديم 13-08-2010, 05:30 AM
nottygamal nottygamal غير متواجد حالياً

nottygamal is on a distinguished road

ميرسي اوي علي معلوماتكم بس حد يعرف سعر البريليانس كورس 2010 كام دلوقتي وهل نزل او زاد ؟ وهينزل منها 2011 ولا لا ؟
قديم 13-08-2010, 12:11 PM
الصورة الرمزية odaoda
odaoda odaoda غير متواجد حالياً
التخصص العملى: هندسة مدنية

odaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant future

اعتقد سعرها 75 الف وهى فئة واحدة ومش عارف سعرها هيغلى ولا لا

jac b 15
وللصين .. كلمة اخرى

سبحان الله وبحمدة سبحان الله العظيم

سبحــــــــــانك مــــــا اعظمــــــــــــــك