العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > صور وفيديو الأعضاء

صور وفيديو الأعضاء مكتبة صور ولقطات فيديو بواسطة أعضاء المنتدى

قديم 11-08-2010, 09:14 AM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute
مميز يارجالة, جبتلكوا صور لولا, عربيتى.

بما أن النهاردة أول يوم رمضان, ويوم بركة يعنى, أنا حبيت النهاردة أبوظ اليوم عليكوا وأوريكوا صور لولا, اللانوس الخارقة, بتعديلات "خاصة" لم يراها بشر, لو صايم أطفى الجهاز, ولو مش فارقة معاك وعايز تقضيها حزن خش وأتفرج.

العربية دى معايا بقالها حوالى 4 سنين, وبنكش فيها من حوالى ثلاث سنين ونص, وببوظ فيها من ساعة ماركبتها.

ما شاء الله, ولا حول ولاقوة الا بالله, وحدووووووووووووووه.

أستعدوا

صورة فى الجراج:-

موتور الوحش ومواسير الصرف الصحى اللى الناس وخدانى تريقة بيها:-

فلتر الهواء من تحت:-

بره الجراج (اللى على الحيطة ده ظل):-

مدينة نصر:-

من جوه (البقعة دى بيبسى, دماغك متروحش بعيد):-

درش حبيب قلبى:-

التدوير على ركنة:-

خبطات لانهائية:-

ومحدش يغره شكل العربية, العربية دى بتمشى جوه البلد الصبح على 100 و 120 وبتطير, و"تعديلاتى" عليها واضحة وزى الشمس أهه, ولو شفتها ماشية جنبك أو قدامك براحة بلاش تغلس على صاحبها "اللى هو أنا" علشان متبوظلوش الدماغ اللى عاملها وتلاقيه سابك وطار.

نبذة عن لولا: العربية دى أنا بسوقها تقريبا بقالى 4 سنين, وعربية حمالة أسية بمعنى الكلمة (مش باين عليها) وعلمت نفسى السواقة عليها من النت ولوحدى, وكنت بنزل أتمشى بيها الصبح الساعة 5 الفجر فى روكسى والحدائق, ياه, أيام يا جدع.

الخبطات اللى فى العربية دى كلها بتثبت المثل "محدش بيتعلم ببلاش" كل خبطة ليها ثمن ودرس أتعلمته منها, الخبطات اللى فى الشنطة من شجرة, الفانوس كسرته عربية نقل, الحكة اللى شالت الجريدات اللى فى الجنب من باب الجراج ( وما أدراك مالجراج).

والعربية بصراحة لو عايز أظبطها هظبطها بس والله مكسل أروح أتذنب عند ميكانيكى أو سمكرى, وأنا مش محتاج منه غير أدواته (أنا اللى راشش الأكصدام اللى قدام, خبير ,صح؟)

بس بجد يارجالة, أدعولى بقى , مش مهم تدعولى بأيه أدعولى وخلاص, وأحنا فى رمضان, بس أوعى حد يدعى عليا, وبلاش دعوات الردود, خليها فى سرك أحسن.

وخصوصا الحاج كورسير, دعواتك يا ِشيخنا.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.

قديم 11-08-2010, 10:35 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: يارجالة, جبتلكوا صور لولا, عربيتى.

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه

ايه ده ايه ده ايه الحلاوه والجمال ده انتا متاكد ان البقعه ديه بيبسي هههههههههههههههههههه

تتربي في عزك يا سكر وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها ويسترها عليك

وبعدين ليه بس حلقة الدراما اللي علي الصبح في اول يوم رمضان ده بدل ما تعملنا موضوع يفرحنا تعملنا موضوع ينكد علينا ههههههههههههههههههههه

ولا يهمك انا دعتلك وكدا انا برأه
قديم 11-08-2010, 10:51 AM
الصورة الرمزية Bendary
Bendary Bendary غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مكافح بشرف
التخصص العملى: Trading - Buiness Development
هواياتي: طوابع - رسم - قراءة ، لكن بعد الشغل والجواز بقت الهوايه : أكل العيش

Bendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond repute

اللانوس ما تستاهلش منك كده
هيجيلك وقت تزهق من شكلها
حافظ عليها عشان تحافظ عليك
وربنا يباركلك فيها ويكفيك شرها

Mohamed Bendary
اللهم فرغنى لما خلقتنى له ولا تشغلنى بما خلقته لى
اللهم ولا تحرمنى وانا أسألك ولا تعذبنى وانا استغفرك
مصر هاتفضل غاليه عليا
قديم 11-08-2010, 11:47 AM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه

ايه ده ايه ده ايه الحلاوه والجمال ده انتا متاكد ان البقعه ديه بيبسي هههههههههههههههههههه

تتربي في عزك يا سكر وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها ويسترها عليك

وبعدين ليه بس حلقة الدراما اللي علي الصبح في اول يوم رمضان ده بدل ما تعملنا موضوع يفرحنا تعملنا موضوع ينكد علينا ههههههههههههههههههههه

ولا يهمك انا دعتلك وكدا انا برأه
مش لازم نبدأ رمضان بموعظة علشان نتعظ ,ربنا يخليك للغلابة ياشيخ كورسير وميحرمناش منك.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bendary مشاهدة المشاركة

اللانوس ما تستاهلش منك كده
هيجيلك وقت تزهق من شكلها
حافظ عليها عشان تحافظ عليك
وربنا يباركلك فيها ويكفيك شرها
ياباشا والله والحمد لله الحوادث دى قديمة جدا, أقدم حادثة فيهم بقالها سنة, والحمد لله الواحد بقى أحسن بكتير.

والحاجات دى نقط لصالح اللانوس مش ضدها, ماشاء الله يعنى عربية بتستحمل كل حاجة.

وأنا لو عليا عايز أشدها, بس الحاجة تجهل تماما كل ما يتعلق بالسيارات وبتقولى مش هصلحها الا لما تقف أو وقت الفحص ومتعرفش حاجة عن الصيانة الوقائية, بس أنا معتنى بالموتور كويس قوى والشكل يتعمل فى أى وقت.

وبصراحة وعن تجربة الحاجات اللى فيها دى بتاخد الحسد
, الحمد لله من بعد شكلها بقى عامل كده معملتش ولا حادثة (الحمد لله) ولا حد أتكلم عنها كلمة حلوة, بس لسه ماشاء الله وحش.

وشكرا يا بندارى باشا على ردك.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.

قديم 11-08-2010, 11:48 AM
الصورة الرمزية فادي مكرم
فادي مكرم فادي مكرم غير متواجد حالياً
من انا؟: Fady Makram
التخصص العملى: Mechatronics Engineering
هواياتي: Mechanics , Robotics

فادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond repute

باين عليها عبق التااااااااااريخ
ربنا يكفيك شرها
ويجيلك "x-zibit" بتاع " Pimp My Ride " و ترجعلك عروسة....

أسألكم الدعاء لوالدي بالرحمة

It's Nice to be Important but, It's More Important to be Nice