العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أفيو

أفيو chevy gold logo

قديم 03-08-2010, 03:43 PM
john222 john222 غير متواجد حالياً

john222 is on a distinguished road
افتراضي انا صاحب سياره شفروليه افيو2008

عايزه dvd يكون نوعه حلو واعرف سعره واشكاله وكمان عايزه اركب طقم سمعات ويكون الصوت عالى ونقى لما اعلى الصوت واعرف يكون فى حدود كام
قديم 03-08-2010, 03:44 PM

افتراضي رد: انا صاحب سياره شفروليه افيو2008

سعر dvd شفروليه افيو
قديم 03-08-2010, 03:51 PM

عايز طقم سماعات يكون حلو وصوته نقى وكمان دى فى دى بس يكون سعره فى المعقول لانى صرفت على العربيه كتيير قوى وعايز كشافات شبوره واعرف سعرهم والموضوع ده هيكلف كام كله وياريت اعرف الردود على موضوعى واعرف الاماكن الى اجيب منها انا من السويس
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg 24685_105587709471694_100000613952910_108576_723937_n.jpg‏ (50.5 كيلوبايت, المشاهدات 26)
قديم 03-08-2010, 04:17 PM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute

أولا العربية جميلة جدا ربنا يخليهالك.

ثانيا: لو عايز DVD الأمكانيات بتتراوح من شماسة فيها DVD ومعاها دراعات فيديو جيمز ومكان للفلاشة وهكذا وسعرها فى حدود 600 الى 500 جنيه.
وممكن تجيب كاسيت FLIP OUT اللى الشاشة بتطلع لبره من الكاسيت وده غالى جدا وصعب تلاقيه, وممكن تلاقيه فى توكيل لسونى أو بايونيير وسعره بيعدى 1000 أن مكانش 2000.

طقم الصوت: بداية تغيير الكاسيت مش هيفرق فى حاجة غير الشكل والأمكانيات, ومالهوش لازمة من وجهة نظرى.
هتجيب سماعات بيضاوى بايونيير أو كينوود بحوالى 350 للجوز, البايونيير بيتميز بالTREBLE والكينوود بال BASS.
هتجيب صب ب 350 برضه أو بازوكا ب600, الفرق أن الصب هتحتاج صندوق وتركيب, البازوكا تقدر تقول هتتركب بسرعة, والأثنين هيحتاجوا أمبليفاير برضه فى حدود 350 الى 450 جنيه.
والسماعات برضه هتحتاج أمبليفاير علشان تطلع أحسن قدرة ليها.

وصعب حد يشرح الصوتيات فى كومنت, أنت بتروح لمحل كبير وتختار من عنده اللى أنت عايزه لو فاهم, أو بتقوله طلباتك وهو بيلبى.

الفوجات متهيألى بتتباع عند محلات قطع الغيار والأكسسوارات والكهربائى هو اللى بيركبها.

وأنا أسف أنا مش من السويس فمعرفش حد هناك.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.

قديم 03-08-2010, 04:52 PM
الصورة الرمزية الكشفى
الكشفى الكشفى غير متواجد حالياً

الكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond repute

عربيتك شكلها تحفة ربنا يباركلك فيها
ياريت كمان تهتم بقرأة والتصويت فى الموضوع دة
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=31449

لا تعش فى يومك ان كان يومك متعباً لك بل عش فى غدك تجد يد الله تمتد اليك