العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 03-08-2010, 03:00 AM
ramygobara ramygobara غير متواجد حالياً

ramygobara is on a distinguished road
افتراضي افيدوني اشتري نيو اكسنت ولا نيسان صني

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بالله عليكم افيدني لاني في حيرة كبيرة
هل اشتري نيو اكسنت لاني سمعت انها كويسة وقطع غيارها رخيصة بس كوري
ولا اشتري نيسان صني على الاقل ياباني مع انها تقفيل محلي
هوا بصراحة انا محتار وامكانياتي لغاية تسعين الف جنيه
وبردو بصراحة محتار هل الماتريكس كويسة ولا ايه الافضل من التلاتة دول في حدود المبلغ المتوفر معايا
برجاء الافادة لاني عاوز اشتري قبل شهر رمضان ضروري
لان محتاج السيارة الللي تكون متوفر قطع غيار بسعر مناسب وايضا تكون عائلية وقوية وتعيش مع الواحد
بامانة منتظر افادتكم ضروري
قديم 03-08-2010, 03:51 AM
Grey_Fox Grey_Fox غير متواجد حالياً

Grey_Fox will become famous soon enoughGrey_Fox will become famous soon enough
افتراضي رد: افيدوني اشتري نيو اكسنت ولا نيسان صني

من رأي طالما وصلت لل 90 ارشحلك الانسر وبعدها الالنترا .. الصني ممتازه في التحمل بس قطع الغيار اغلى من الهيونداي وفي نفس الوقت الهيونداي مش بتستحمل بهدله زي الصني
قديم 03-08-2010, 04:33 AM
الصورة الرمزية zezo 2010
zezo 2010 zezo 2010 غير متواجد حالياً

zezo 2010 is on a distinguished road

انا نصيحتى ليك الاوبترا فخامة و قطع غيار متوفرة و سرعة تداول و ناعمة و الصاج جامد دة رايى و ممكن بعدها النيو اكسنت

فعلا مرسيدس الفيات
قديم 03-08-2010, 01:28 PM
ramygobara ramygobara غير متواجد حالياً

ramygobara is on a distinguished road

انا معاك بس اللانسر ها تكون مانويال مش اوتوماتيك وطبعا انت عارف زحمة مصر بامانة مش عارف
وبردو الاستازzezo مشكلتي اني سالت على الاوبترا والغالبية قالم ان فيه مشكلة في الفتيس الاوتوماتيك وعلبة الدريكسيون
يعني يا جماعه نيو اكسنت ولا صني ولا الماتركيس
قديم 03-08-2010, 01:34 PM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute
رأى رد: افيدوني اشتري نيو اكسنت ولا نيسان صني

استاذ رامي انا مش هقدر احكم على الصني و لا الاكسينت لاني مجربتهموش كتير لكن انا معايا ماتريكس 2010 مانيوال من 3 شهور عامل بيها لحد دلوقتي 18 الف و العربية عملية جدا و عائلية جدا بالاضافة لقطع غيار متوفرة سهولة الصيانة سعر اعادة بيع جيد استهلاك بنزين جيد ايضا و اخير استخير ربنا اولا و بالتوفيق انشاء الله

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه