العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 16-06-2010, 09:48 PM
adel omran adel omran غير متواجد حالياً
من انا؟: رجل بسيط احب الهدوء
التخصص العملى: مدير منطقة شرم الشيخ بشركه SIXT احدى شركات مجموعة ابو غالى موتورز
هواياتي: القراءه فى الشئون العسكريه والتاريخيه

adel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to behold
تعالو نبدء بنفسنا

اخوانى الاعزاء لانى بسوق العربيه كتير فى طرق بلدنا الحبيبه ولانى زى كتير منكم بحب افكر وانا سايق ايى اللى ممكن اعمله فى الزحمه الشديده علشان اروح البيت بسرعه ولانى عايش فى مصر بلد التجارب دايما اى فكره بفكر فيها بلاقى عفريت من عفاريت البلد عملها لكن المشكله انه برده لا هو روح بدرى ولا انا كمان ,,,, بس فانا قولت ليه مفكرش فى حاجه مش ممكن حد يفكر فيها ولا يمكن تخطر على باله ......
الالتزام بالحاره المرورررررررررريه ,,,, يا جماعه اللى اتا بشوفه فى الطرقات فى مصر مش موجود غير فى مصر وبالاخص فى القاهره عربيات فى صفوف متلويه مثل التعابين قال يعنى الواحد من دول لما يزنق وش عربيته 2 سم فى العربيه ديه يبقى كدة اسطى يا جماعه فى وسط الزحام الرهيب اللى بنعيشه لازم يكون فى سلوك واحنا للاسف مفتقدين السلوك بابسط قواعده وانا حبيت ان المبادره تبدء من منتدى مصر موتورز واهى تكون تجربه اننا نبدء نلتزم بالحارات المروريه يمكن ده يكون مثال كويس يحتذى بيه على الطرقات والكبارى ويمكن ده يمثل بدايه استرجاع جزء من السلوك المفقود
قديم 17-06-2010, 10:21 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: تعالو نبدء بنفسنا

تسلم ايدك يا استاذ عادل بس علم في المتبلم يصبح ناسي هيه ديه مصر وخلاص خدنا علي كدا مفيش حاجه اسمها الالتزام و لا في حاجه اسمها حارات ولازم تجاري الجو يعني انا عن نفسي اللي بيرمي عليا بطلع من وراه وارمي عليه بقيت ماشيه نظام بلطجة ولو معملتش كدا مش هتروح وهتفضل طول اليوم في الشارع انا عن نفسي والله بحب الالتزام بس هتقول ايه يعني انا بنزل الشغل يوم الجمعه الصبح الدنيا بتكون فاضية لما بلاقي اشارة المرور بتكون حمرا مع ان الطريق فاضي بس بقف لحد ما تدي اخضر وامشي واحل حاجه تلاقي نفسك وانتا واقف ومحترم كدا واحد يجري يكسر الاشارة ويطير منها ولا اكن في حاجه اسمها اشارة ابدا وهيه ديه مصر وتقبل تحياتي
قديم 17-06-2010, 10:28 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

بص يااستاذ عادل انا حاولت كتير انى احترم قواعد المرور بس البلدى مش عايزة احترام دى عايز بلطجة مفيش اشارة من اللى قدامك انة داخل يمين او شمال مفيش مسافة امان بين العربيات كلة ماشى عافية الحل الوحيد ان فية ظابط لكل عربية

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 17-06-2010, 04:39 PM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

هو الالتزام حلو وحضارى بس لو حد عاوز يلتزم يسوق فى اى بلد غير مصر
قديم 17-06-2010, 08:39 PM
adel omran adel omran غير متواجد حالياً
من انا؟: رجل بسيط احب الهدوء
التخصص العملى: مدير منطقة شرم الشيخ بشركه SIXT احدى شركات مجموعة ابو غالى موتورز
هواياتي: القراءه فى الشئون العسكريه والتاريخيه

adel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to behold

ان شاكر على تجاوب الاعضاء وانا عارف ان الامل فى التغيير ضعيف لكن طالما ان فى امل و لو ضعيف اكيد لازم نحلم بالاحسن