العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > سيات SEAT

سيات SEAT سيات SEAT سيات الاسبانية الاصل الالمانية الطابع قائد الجناح الرياضى فى مجموعة فولكس الالمانية من اهم موديلات سيات كوردوبا ابيزا وتوليدو وليون

قديم 13-06-2010, 01:05 PM
kareem10 kareem10 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: منسق تعاقدات - مجموعة فنادق الباتروس

kareem10 is on a distinguished road
افتراضي ياريت ياجماعه بعد اذنكو حد يساعدني في تسعير العربيه دي .. ضروري جدا

دلوقتي يا جماعه انا قدامي عربيه ابيزا 98 بالمواصفات دي:

1400 سي سي

دواخل فابريكه
تكييف
سنتر بالريموت
2 ازاز كهربا
هاف باور
جنوط سبور
فرش جلد جديد

الراجل صاحب العربيه بيتكلم في 32 .. هل ده سعر معقول ولا ممكن ينزل شويه و يبقا كام

مع الاخذ في الاعتبار ان رخصة العربيه هتخلص اخر الشهر ده .. والحته البلاستيك الطويله اللي ورا بين الفانوسين دي مش موجوده .. ياريت حد يقولي سعرها كام

والميكانيكي بيقولي الابيزا عموما بتسخن .. الكلام ده صح ولا ايه ؟؟؟؟

معلش ياجماعه الموضوع طويل بس بجد انا محتاج مساعدتكو لان معنديش خبره اوي ومتأكد انكم ان شاء الله هتفيدوني

شكرا جزيلا..........

[IMG]http://www.**********.net/Nile/images/statusicon/wol_error.gif[/IMG]هذه الصورة بحجم اخر انقر هنا لعرض الصورة بالشكل الصحيح ابعاد الصورة هي 1600x1200 الابعاد 219KB.
قديم 15-06-2010, 10:58 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ياريت ياجماعه بعد اذنكو حد يساعدني في تسعير العربيه دي .. ضروري جدا

السعر كويس عشان 1400 لو حالتها نضيفه انما لو محتاجه مصاريف ينزل طبعا

و العواكس اللي بين الفانوسين ورا اللون الاسود موجود في الوكاله ب 200 جنيه 2 جزء و الاحمر ب 400 2جزء برضه يمين و شمال

و الميكانيكي ده ملوش فيها لان انا معايا ابيزا 94 و شاريينها من الزيرو و حتي الان بعد 16 سنة عمري ما عانيت من مشكلة حراره بتوصل لدرجة معينه تقوم المروحه تشتغل تنزلها شوية و تثبت علي كده لو الدنيا حر اوي اوي و زادت سنه المروحه بتشتغل و مش بتخليها تعلي

IBIZA
قديم 15-06-2010, 12:45 PM
الصورة الرمزية MEMOO_1ST
MEMOO_1ST MEMOO_1ST غير متواجد حالياً

MEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond repute

باشا الابيزا فعلا عربيات ممتازة وانا شايف السعر معقول لو الحالة نضيفة.

الحمد لله والشكر لله.
قديم 16-06-2010, 12:11 PM
kareem10 kareem10 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: منسق تعاقدات - مجموعة فنادق الباتروس

kareem10 is on a distinguished road

انا متشكر اوي يا جماعه على مساعدتكو والله وده اصلا اللي كنت متوقعه من المنتدي المحترم ده

انا هنزل انهرده ان شاء الله اشوف وحده ابيزا 94 وهشوف وحده جولف 2 لو مخلصتش في وحده منهم يبقا ان شاء الله هخلص في دي

وشكرا ليكو للمره التانيه
قديم 16-06-2010, 02:46 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

أ/كريم
ابقى قولنا عملت ايه فى الجولف ولاقيت سعرها كام