العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 12-06-2010, 05:27 AM
صانع الخيال صانع الخيال غير متواجد حالياً

صانع الخيال is on a distinguished road
افتراضي ممكن الاجابة

ناوى اشترى العربية الفيرنا بعد حيرة كبيرة
المهم عايز اعرف الفيرنا العيبالى فيها انها واطبة واحنا عندنا
فى مدينة العبور المطبات العدد فى اللمون من اول ماتخش العبور
لحد اخر منطقة وهي الحي الثامن وساعات مطبين مع بعض والمسافة ما بينهم
10 متر بس ههههههههههههه دا غير الحفر بتاع الغاز الطبيعي
بصو بقي اجيب ايه بصراحة لان احنا عائلة من 6 افراد 4 بالغين و 2 اطفال
اتوكل على الله واجيب فيرنا ولا مش هتناسبني
لو مناسبة الفيرنا عايز اعرف
اجيبها منين وهيا جميع الكماليات حلوة ولا الاحسن الاتوماتيك
ولو هدفع مقدم 20 باكو قسطي هيبقي كام وهاخد فترة اد ايه عشان استلم العربية
قديم 12-06-2010, 01:48 PM
الصورة الرمزية esafegypt
esafegypt esafegypt غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان بدائي

esafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud of
افتراضي رد: ممكن الاجابة

ابعد عن القسط وغنيلوة انا كنت هدخل فى حوار القسط بس حوار فاشل مليون % لو معكش فلوس كاش تجيب الفيرنا اركب حاجه على قدك وان شاء الله هتلاقى عربيات كتيرة سعرها يناسبك او خش فى المستعمل لكن والله انا عامل عليك اقل حاجه هيتحط على ثمن العربية هو 4000 جنية والقسط هيبق نار معدى ال 1500 جنية فى الشهر ده غير انك لو حبيت تقسط بقسط فى الشهر 350 جنية مثلا او 500 جنية يعنى حاجه هادية شوية هتلاقى المعرض حاطط على ثمن العربية موش اقل من 8 و 10 اللاف جنية طبعا ده حرام علشان كده شوف اسعار الجديد كلة واعمل بحث كويس من اول اللادا لغاية متوصل للكيا بيكانتوا والسوزوكى التو اعمل بحث كبير وان شاء الله هتلاقى حاجه تعجبك وبردوا انزل سوق الجمعة كتير لغاية متلاقى عربية مستعملة لقطة بسعر حنين وحالتها جديدة وسليمة .
قديم 13-06-2010, 08:00 AM
صانع الخيال صانع الخيال غير متواجد حالياً

صانع الخيال is on a distinguished road

شكرااااااااااااا على النصيحة الغالية
قديم 13-06-2010, 08:41 AM
corsair
Guest

بص يا جميل لو اول مره تسوق يبقي خليك فعلا في حاجه مستعملة علي قدك تخبط فيها زي ما انتا عايز لكن لو علي الموصفات اللي انتا بتتكلم فيها ديه يبقي الفيرنا مش هتنفعك ولعلمك انا معايا فيرنا بس فعلا هتقرفك جامد في موضوع المطبات ده

اللوجن انسب عربية ليك لانها عليه جدا وواسعه من جوه والاربع فرد كاوتش قريبين من بعض وهتريحك في كل المطبات وهيه ديه فعلا العربية اللي هتريحك ومش هتشغل بالك بموضوع العدد اللي راكب فيها