العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الامريكية > كرايسلر CHRYSLER

قديم 07-06-2010, 12:01 AM
ROMEOOO ROMEOOO غير متواجد حالياً

ROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to all
حرام علامة الفر بي فور اتشالت من عربية والدي الجديدة الدودج رام مستلمنها من أسبوع

يا حضرات لسة علامة الفور بي فور اتشالت من عربية والدي الدودج رام 2010 لسة مستلمنها بقلنا أسبوع من أبوغالي والله حرام احنا مرعوبين لا باقي العلامات تتشال ومش عارفين الطاسة في الجنت وجسم العربية ولا لأ لان مش باين والجنت سبورمقاسه 20 فـحرام لو اتسرق بس محتاجين حل للموضوع ده ياريت تقولولي على طريقة اثبت بيها باقي العلامات وإزاي اتاكد ان الطاسة في الجنت ولا لأ من فضلكم ساعدوني حرام أنا والدي هيتجنن لان العربية لسة جديدة ياريت أهل الخبرة يفيدوني

للقراء جزيل الشكر وفائق الاحترام

قديم 07-06-2010, 01:47 AM
الصورة الرمزية abo salem8882
abo salem8882 abo salem8882 غير متواجد حالياً
من انا؟: mohamed salem
التخصص العملى: student

abo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to all
افتراضي رد: حرام علامة الفر بي فور اتشالت من عربية والدي الجديدة الدودج رام مستلمنها من أسبوع

بجد بجد حرقة دم
ربنا يكون في العون و ممكن تحاول تجيب اي علامة اي كلام مكانها عشان الحرامية يفقسوا ان دي مش اصلية و يشكوا في الباقي
و بعدين حاولوا ما تسيبوش العربية لوحدها في اماكن بيئة
و ربنا يعوضكم و ان شاء الله فداكم
قديم 07-06-2010, 02:19 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حرام علامة الفر بي فور اتشالت من عربية والدي الجديدة الدودج رام مستلمنها من أسبوع

ربنا يعوض عليك
و حاول فعلا تركن لاعربيه قدام غفير او اي حاجه
لانه حرام فعلا علامه زي دي مش حتلاقيها اقل من 300 جنيه اقل واجب في التوكيل

حـازم خـضـر

قديم 07-06-2010, 02:38 AM
ROMEOOO ROMEOOO غير متواجد حالياً

ROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to all
رد: حرام علامة الفر بي فور اتشالت من عربية والدي الجديدة الدودج رام مستلمنها من أسبوع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

ربنا يعوض عليك
و حاول فعلا تركن لاعربيه قدام غفير او اي حاجه
لانه حرام فعلا علامه زي دي مش حتلاقيها اقل من 300 جنيه اقل واجب في التوكيل
كانت واقفة اودام نادي الشمس مش أودام البيت احنا اودام البيت عندنا أمان الحمدلله متعرفش حضرتك هل أقدر الاقيها في الحرفيين أو تقولي حضرتك اسم حد بيبيع علامات وكمان عاوز من حضرتكم طريقة اثبت بيها العلامة في الجسم

لكم جزيل الشكر وفائق الاحترام

قديم 07-06-2010, 02:48 AM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute

أعلم التالى معظم الحرامية لو شافو لمضة الأنذاتر بيخافو يجوا جنب العربية لكن فعلا الحل اللى لقيته أنى أشغل الأنذار على درجة عالية شوية وأغطى العربية يجى الحرامى يشيل الغطاء يقوم الأنذار ضارب وبس طبعا أهم حاجة الأنذار لأنه مش هايصحى حد لكن هايدفع المجرم للهرب