العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA

كيا KIA احد اعمدة عملاق الصناعة الكورى اندمجت مع هيونداى لتصبح اكبر مجموعة فى كوريا الجنوبية بينما بدات باعادة تجميع موديلات مازدا القديمة من اشهر الموديلات بيكانتو - سيراتو - ماجنتيس - كارينز - ريو - اوبيروس - كارنفال - سورانتو

قديم 30-05-2010, 06:02 PM
zego zego غير متواجد حالياً

zego is a glorious beacon of lightzego is a glorious beacon of lightzego is a glorious beacon of lightzego is a glorious beacon of lightzego is a glorious beacon of light
افتراضي ياريت حد يفيدني

ليا واحد قريبي جايب سيراتو خليجي اتوماتيك بجنط بس مش فاكر مقاسه من شهر 2 كدا والعربية داخلة علي ال5 الاف كيلو خلاص وهو غير ليها الزيت وحط زيت بتاع 10000كيلو
المهم ليا شوية استفسارات : قربة زيت الباور في نصها كدا يملاها للاخر ولا يعمل ايه .
العربية ياما بتطلع الصبح من الجراج بنسمع تكة كدا او تزيقية في العجل وده الصبح بس دي تبقي ايه
حاجة اخيرة هو اي عربية ياما بتروح تعمل صيانة في التوكيل مثلا 1000 او 5000 كيلو ايه اللي بيحصل بالظبط دي معلومة نفسي اعرفها ايه المقصود بالصيانة الاولانية
قديم 31-05-2010, 12:47 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ياريت حد يفيدني

غريبة انا رديت على اسئلتك بس مش عارف راحت فين المداخله بتعتى