العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سفارى وطرق

سفارى وطرق اماكن تستحق الزيارة - سفارى - رحلات - طرق جديده او مختصره - طرق احذر منها

قديم 14-05-2010, 04:18 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي شروع فى قتل

الحقيقة انا حصل معايا موضوع وطالب منكم تقولو رايكم وايه المفروض التصرف الامثل اللى كان مفروض يتعمل

وبداية الحكاية كنت فى بنها من يومين الساعة 11 بالليل ومفروض اوصل حلوان فى اقل من ساعة علشان الحق واحد قبل م يـقـفل علشان اخد منه فلوس وطبعا خارج من بنها وفتحت البرجل ومفيش ادامى الا الطريق ومركز فيه اوى المهم واحد معاه لانسر جرى ورايا ودخل معايا سباق ونظرا لان عربيتى محولها غاز ومش غاوى سباقات فلم اهتم وكملت وطبعا لكن لانى مستعجل فجريت وهو ورايا لكن معظم بتوع السباقات اخرهم 10 دقايق ربع ساعة ويلمو نفسهم وانا ركبت الدايرى من قليوب وسبته
واول م ركبت الدايرى وابتديت اجرى لقيت عربية نوبيرا جاية تجرى ورايا فوسعت لها لكنها م جريتش دى راحت لازقة فيا وضرب النور العالى علشان يعمينى وماهتميتش لان مراية النيسان الداخليه فيها زرار بنزله يقوم ينقل النور على الكنبة اللى ورا فجريت فجرى ورايا ف اديت انتظار و هديت السرعة راح مهدى كل ده و هو ضارب النور فى المرايه وطبعا انا مستعجل واحنا على الدائرى ومفيش وقت اسئله بيعمل كده ليه
فروحت عامل غرزتين بين العربيات لقيته ورايا ففهمت ان دول عيلين بغتتو وده تهريج سخيف
روحت ناقل العربية من غاز لبنزين فوصلت السرعة 180 وطبعا بعدت عنه بكتيييييييييييير
و لما غاب عن عينى نزلت السرعة تانى ووصلت 120 ونقلت العربية للغاز وامعانا فى البعد عنه مسكت اليمين ولقيته جالى تانى ففهمت ان دى رخامة
ونظرا لان الصعايدة حقهم ميباتش ومحدش يعرف يتراخم عليهم
روحت ناقل العربية للبنزين مرة تانية واخد اكتر من 5 غرز زجزاج بين العربيات علشان اتوهه فلقيته غامر بنفسه وعربيته و جرى ورايا ولولا انى مستعجل كنت قلت له عيب اللى بتعمله او اتمشيت على الاولانى لحد ميغور بعيد عنى
وقررت انى علشان اتخلص منه لابد من زنقته فى اى حاجة و قد كان
لمحت تريلا على يمينى ووراها ميكروباس بيدى اشارة شمال علشان يدخل ادامى روحت قارص وصلت العربية 170 كيلو طبعا بعدت شوية عن صاحبنا وكلاكس طويل للميكروباس راح معدينى صاحبنا جاى ورايا جرى كان الميكروباس دخل ادامه
وسمعت صوت فرملة عاليه جداااااااااااااااا وببص فى المرايه
لقيته واقف بينه وبين الجنب الشمال للميكروباس سنتيمترات قليلة جدا وربنا ستر لان لو فرامله ضعيفة شوية صغيرين كان اما لبس فى الميكروباس ومع سرعته العاليه كان طار من فوق الدائرى على دماغ الناس تحت والميكروباس طار وطبعا كانت ماتت فيها ناس
الحقيقة انا لما شوفت الموقف فى الاول ضحكت لانى عرفت اتخلص منه وخاصة انه كان لازق لى بطريقة بايخة
لكن لماقعدت مع نفسى فهمت ان الشيطان ضحك عليا وخلانى اضحك لكن ده شروع فى قتل ولو حصلت الحادثة دى كان هتموت فيها ناس وهتتعور ناس ملهاش ذنب غير انى اتخلصت من رخامة واحد فجات فيهم
بس برضه مش عارف كان مفروض اتصرف مع ده ازاى وانا مستعجل وعايز الحق مشوارى وده بيرخم عليا
والحقيقة ضميرى واجعنى بقى لى يومين ومش قادر اركب العربية وكل ماركبها اشوف المنظر وهما واقفين وبيتخانقو وانزل منها تانى لان لو كان حصل لهم حاجة مكنتش هسامح نفسى ابدا
طيب كان مفروض اتصرف ازاى مع الرخم ده وانا مستعجل واحنا على طريق سريع مش هينفع نقف وبسلامته كل م امشى يمشى ورايا واهدى يهدى واجرى يجرى
طيب اعمل ايييييييييييييييييييييه

ملحوظة صغيرة
بدأت هذه المطاردة التى لا اعرف لها سببا حتى الأن غير التهريج والرخامة من طلعة الدائرى عند غبور بين قليوب وشبرا وحتى مطلع محور المريوطيه اى بمسافة لاتقل عن 35 كيلو وانا صابر عليه

التعديل الأخير تم بواسطة خالدخليفة ; 14-05-2010 الساعة 04:45 AM
قديم 14-05-2010, 06:07 AM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شروع فى قتل

ربنا ينصرنا على نفسنا دائما , هى فعلا كانت وزة شيطان , و اعتقد ان فيه ناس كتير بيحصل معاهم الموضوع ده

انا بحييك على مراجعتك لنفسك و انا متفهم دوافعك عشان انا كتير بيحصلى الموضوع ده و ارجع فى النهاية الوم نفسى و اقول الموضوع مش مستاهل و انا الكبير و السواقة مش كده و الحمد لله انا جات على اد كدة
قديم 14-05-2010, 06:13 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

انا اشكرك على تفاعلك معايا لكن انا عايز من اخواننا هنا يدلونى على فكرة ارحم واحسن من اللى عملته للتخلص من مثل هؤلاء السفهاء
قديم 14-05-2010, 09:26 AM
corsair
Guest

ههههههههههههه حبيبي خالد باشا طول عمرك بتاع مشاكل وغاوي تاذي الناس متعملش فيها طيب اودام المنتدي يا لوده شكلك كدا طلعت علي عربيتهم بالنيسان بتاعتك شغل الصعايده ده ميمشميش في القاهره هنا هههههههههههههههههههه حبيبي يا لوده عايزك تروق اي حد من العيال السيس بتوع اليومين دول وياريت تخلصنا منهم ومن قرفهم بس المهم متاذيش حد من الناس اللي ملهمش ذنب يعني تحاول تجرهم كدا في حته فاضيه وترميمهم من علي الدائري ولو كنت اعرف كان زماني جيتللك بسرعة الصاروخ وزنقناهم انا وانتا وخلينهم يحرموا يعملوا كدا تاني بس انا كنت عايزك تعمل زي محمد هنيدي تطلع راسك من الشباك من عندك وتقوله تلاقي امك اللي جايبهالك حمدلله علي السلامه يا برنجي
قديم 14-05-2010, 02:02 PM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute

سؤال يا خالد باشا , بس بعيد عن الموضوع ده ,
اخبار الغاز معاك ايه ؟؟؟ و هل هو فعلا بياكل الموتور ؟ و بيخليك تعمل عمرة بسرعة ؟
اسف للتداخل