العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 27-04-2010, 03:55 PM
Just__keda Just__keda غير متواجد حالياً

Just__keda is on a distinguished road
Talking الفامية والزينون ....ممنوع كدا

عايز اعمل فامية خفيف 50 % كدا

وزينون في الاكصدام

انا والدي ظابط في القوات المسلحة ( معاش ) بس طبعا العربية رخصتها باسمي يعني في حد ممكن يحك معايا ؟

ولا او اخدت الكارنية ووريتو لاي ظابط هيسكت

طبعا والدي قللي لو عايز تنقل ملكية العربية باسمي وارخصهالك مرور ظباط وتعمل اللي انتا عايزة مفيش مشاكل بس حوار نقل الملكية دا ليلة يعني ومصاريف وقرف

قديم 30-04-2010, 12:35 AM
omda8185 omda8185 غير متواجد حالياً

omda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to beholdomda8185 is a splendid one to behold
افتراضي رد: الفامية والزينون ....ممنوع كدا

والله هو موضوع جميل وانا نفسي اعمله (ده طبعا بعد مجيب العربيه الاول) بس مقدرش افتيك فيه بصراحة....انتظر رد باقي الاعضاء...(فينك يا ابو نورااااااااااااا)
قديم 30-04-2010, 12:43 PM
الصورة الرمزية Ahmed_lol2007
Ahmed_lol2007 Ahmed_lol2007 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق المغامرة
التخصص العملى: طالب أكاديمى
هواياتي: صيد الأسماك وقيادة السيارات

Ahmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond repute

والله أنا عن نفسى لو هعمل حاجة هعملها ومش هخاف من أى حاجة
ومش محتاج إن والدى يكون ظابط لان أصلا الكلام دة كله ممنوع سواء على الشعب أو على الحكومة
بس طالما الحكومة مقضياها فاميه وزينون إشمعنى إحنا أنا كمان رحت مركب زينون وزى ما تيجى تيجى

إنا لله وإنا إليه راجعون
(يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً)
لن أنساك أبدا
رحمك الله يا أخى (خالد خليفة)
أرجو منكم قراءة الفاتحة
قديم 30-04-2010, 12:49 PM
الصورة الرمزية Ahmed_lol2007
Ahmed_lol2007 Ahmed_lol2007 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق المغامرة
التخصص العملى: طالب أكاديمى
هواياتي: صيد الأسماك وقيادة السيارات

Ahmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond repute

وعلى فكرة أنا مرة واحدة اللى إتمسكت فى لجنة عشان كنت داخل ومولع الزينون بس كلمت الظابط بإحترام وخلاص إمشى

إنا لله وإنا إليه راجعون
(يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً)
لن أنساك أبدا
رحمك الله يا أخى (خالد خليفة)
أرجو منكم قراءة الفاتحة
قديم 30-04-2010, 04:45 PM
corsair
Guest

انا معايا رخصة خاصة قوات مسلحة ووالدي ظابط قوات مسلحة بالمعاش لكن مفيش مشكلة بالنسبة للفاميه لو جيبت شهاده نظر تفيد بانك عندك حساسية من الشمس فتتثبت في الرخصه الفاميه لكن الزينون مينفعش لازم يكون نازل بالعربية