العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 20-04-2010, 05:00 PM
Ashraf.zowail Ashraf.zowail غير متواجد حالياً
من انا؟: مثل البحر ساكن في هدوئه ثائر في انفعاله
التخصص العملى: Internal Auditor
هواياتي: collect stamps, Sports - football, draw

Ashraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of light
انا سعيد جداً جداً :)

بسم الله الرحمن الرحيم
بصراحة ياجماعه الموقع ده ممتاز و مش ممكن اوصفلكوا مدى إستفادتي بجد من الموقع فأولا أنا باشكر كل القائمين و المشاركين في الموقع الجامد ده لأن ده حق الناس عليا في أول مشاركة ليه .
تاني حاجه انا بصراخة نويت و قررت ان شاء الله أشتري نيو أكسنت اوتوماتيك الشهر الجاي و ده بعد ما فصصت الموقع عن اي حاجه بتتكلم على الأكسنت الجديدة مش السبورت و أنا دلوقتي معايا برودوا كانشيل 1998
و اللي ساعدني كتير اني أوصل للقرار ده الحمد لله ان في ناس بتتكلم بحيادية و من غير مصالح عشان الواحد يقدر ياخد القرار الصح و أسف للإطالة ptmnlo123per1127
أه عايز نصيحتكم بخصوص اللو المناسب و الفرش الداخلي هل في لون للصالون غير البيج و لو فية بيبقى مع أي ألوان خارجية للسيارة.
قديم 20-04-2010, 05:04 PM
himaz himaz غير متواجد حالياً

himaz will become famous soon enoughhimaz will become famous soon enough
افتراضي رد: انا سعيد جداً جداً :)

بصراحه انا بعشق الاكسنت بللون النبيتي والفرش البيج

وعامتا حكايه الالوان ده ازواق ولولا اختلاف الازواق لبارت السلع

والف مبروك مقدما
قديم 20-04-2010, 05:13 PM
الصورة الرمزية dego_story
dego_story dego_story غير متواجد حالياً
التخصص العملى: كلية تجارة

dego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond repute

بص من رأيى الاكسنت عربيه متحرمة وكويسه بس عايزة اللى يحافظ عليها وربنا يكرمك ان شاء الله
قديم 20-04-2010, 05:24 PM
Ashraf.zowail Ashraf.zowail غير متواجد حالياً
من انا؟: مثل البحر ساكن في هدوئه ثائر في انفعاله
التخصص العملى: Internal Auditor
هواياتي: collect stamps, Sports - football, draw

Ashraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة himaz مشاهدة المشاركة

بصراحه انا بعشق الاكسنت بللون النبيتي والفرش البيج

وعامتا حكايه الالوان ده ازواق ولولا اختلاف الازواق لبارت السلع

والف مبروك مقدما
الله يبارك فيك
انا صراحه متردد بين النبيتي فعلا و الفراني الغامغ تحفه بس المشكله لون الفرش الداخلي مخوفني عشان البيج بيتوسخ بسرعه و انا من النوع اللي بحافظ على الحاجه حبتين (موسوس )
ptmnlo123per144
قديم 20-04-2010, 06:08 PM
مورو مورو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مترجم

مورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to behold

انا شايف انك تخليك فى النبيتى واللون التانى كفايه اسمه (فيرانى)