العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > M11 , M12

قديم 06-04-2010, 03:57 AM
الصورة الرمزية aftr
aftr aftr غير متواجد حالياً
من انا؟: أيمن راضى
التخصص العملى: فتى صيانه موبيل
هواياتي: pes 2012

aftr is a jewel in the roughaftr is a jewel in the roughaftr is a jewel in the roughaftr is a jewel in the rough
افتراضي الحقونى m11اتخبطت

العربيه اتخبطت البابين راحو والاكصدام انا راكن العربيه فى امان الله لقيت جرس الباب بيرن الحق العربيه نزلت جرى لقيت لانسر بوما كان راكن معايه قدامى ولقيت قيات 131 دخلت مفرتكه البابين متفرتكين والاكصدام وفى بعض خبطات فى الصاج بتاع اللانسر الكبوت ضايع والاكصدام ايه ياجماعه ايه الى حصل بتاع الفيات المقص بتاع العربيه اتقطم منه ومعرفش يلم العربيه وحدفت يمين وكان هيموت اتنين مشين ---الحمد لله قدر الله ماشاء فعل --هل البابين والاكصدام موجدين وياترى عملين كام والعربيه هتقعد قد ايه فى التوكيل وياترى هترجع زى الاول ولا الظروف ايه واحسن مركز صيانه فين عشان يزبطو العربيه انا مامن تابع قناه السويس--انا لسه عامل العربيه من موضوع التخبيط الى كان فيها الحمد لله انا عملت بلاغ ومعايه المحضر [IMG]http://www.**********.net/Nile/images/smilies/w6w200504112220146bb9c765 3[1].gif[/IMG]<!-- google_ad_section_end -->
<CENTER><SCRIPT type=text/javascript><!--google_ad_client = "pub-7376011894745790";google_ alternate_ad_url = "http://www.**********.net/ads.html";google_ad_width = 468;google_ad_height = 60;google_ad_format = "468x60_as";google_ad_typ e = "text_image";google_ad_ch annel ="49088185257";google_col or_border = "F5F5FF";google_color _bg = "F5F5FF";google_color_lin k = "FF0000";google_color _url = "000000";google_color_tex t = "22229C";//--></SCRIPT><SCRIPT src="http://pagead2.googlesyndication .com/pagead/show_ads.js" type=text/javascript> </SCRIPT><SCRIPT>google_pro tectAndRun("ads_core.goog le_render_ad", google_handleError, google_render_ad);</SCRIPT></CENTER>
قديم 06-04-2010, 04:08 AM
الصورة الرمزية أحمد فاروق سيد
أحمد فاروق سيد أحمد فاروق سيد غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: محاسب قانونى
هواياتي: القراءة والأنترنت

أحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الحقونى m11اتخبطت

قدر الله وما شاء فعل
فداك وربنا يعوضك خير
اللهم أجرك فى مصيبتك وأخلف لك خيراً منها

لو أمكن صورة علشان يكون الرد سليم
عموماً
مركز فرست كار اللى فى فيصل وهو وكيل لأبو الفتوح
عندهم مركز سمكرة وبويه ممتاز جداً
37211302
أعتقد أن المدة لا تقل فى التوكيل عن أسبوع ... على أقصى تقدير
ولو تحب أسألك بكره إن شاء الله وأنا بعمل صيانة عربيتى
معنديش مانع وتحت أمرك

قديم 06-04-2010, 05:41 AM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute

ياه الله يكون فى عونك لأنك هاتصرف كتير جدا
قديم 06-04-2010, 07:56 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute

ربنا يعوض عليك
و متزعلش إن شاء الله العربية ترجع زى الأول
قديم 07-04-2010, 12:06 AM
الصورة الرمزية iprahim_refaat
iprahim_refaat iprahim_refaat غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales supervisor

iprahim_refaat is a jewel in the roughiprahim_refaat is a jewel in the roughiprahim_refaat is a jewel in the roughiprahim_refaat is a jewel in the rough

ربنا ستر الحمد لله والي يجي في الصاج امره سهل نحمد الله انك مكنتش فيها عموما عشان انا عارف انك هتلاقيك مخنوق جدا نصيحه من اخ والله لو فيه اي قطع سوف تستعدل يبقي علي البارد وبدون نار نهائيا لان معالجه الصاج الداخليه مش ممكن تتعمل في اي ورشه او مركز خدمه اي كان كفأته ورخم علي بتوع التأمين عشان تغير القطع الي مش هتترد بارد كلها وبدون معجون ولو رخم معاك وديها مركز الخدمه الي في ابو رواش وهاتله مقايسه من هناك وقله مش هعملها الا في التوكيل وخليك جامد عشان دول عالم رمم مينفعش معاهم المحترم وابعد عن البويه الجزثيه لجنب السياره لانها لسه جديده وهتبان خليك في القطع الجاهزه الي نفس اللون وربنا معاك لانك كده كده هتغرم مبلغ مش كويس خالص بس الحمد لله قدر ولطف ومتعلمش مصيبه شالت مصيبه زي محنا في الفلاحين بنقول اعتذر عن الاطاله وربنا معاك

اللهم اعز الاسلام والمسلمين يا رب العالمين وازل الكافرين بالكافرين واجعل كيدهم في نحورهم امين يا ارحم الراحمين