العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 02-04-2010, 07:14 PM
kaboka90 kaboka90 غير متواجد حالياً

kaboka90 will become famous soon enough
افتراضي هو لية دلوقتى كل العربيات الموجودة جنط 16

معلش ياجماعة انا فى حاجة لاحظتها من خلال متابعة جيدة للمعارض والتوكيل فى اكتر من مكان وهى عدم وجود الكيا sxجنط 17 لا فى سمير رينان ولا فى جابرعبد الشهيد ولا فى التوكيل ولا فى بعض المعارض الصغيرة وكلة بيقولك خد العربية كاملة وفيها كل حاجة بس هديك جنط 16 وهنزل فى الفلوس 6 الاف وكمان هم الى بيقولوا بلاش تاخد الجنط 17 عشان تقيل ع العفشة كلام فىة حاجة غريبة طيب لو هو زى ما بتقول فى عيب لية بتقول بردة فى عربيات نزلة جنط 17 يوم10-4 انا بحثت ولاقيت ان مفيش عربيات جنط 17 موجودة فى مصر من فترة والموجود كلة محجوز وبتسلم ع دفعات وانا عشان فى الاكادمية البحرية عرفت كمان ان السفينة الى جاية فيها عربيات جنط 17 اتاخرت شوية عن المعاد الى جاية فية
بردة ساْلت صحابى المعهم جنط 17 قولتلهم العفشة عاملة اية وهم معاهم العربية من فترة اكتر من 6 شهور بيقولوا كل الى بيتكلم دة مش معة العربية ةبيقول كدة وخلاص بيقولوا احنا بنجرى ب العربية لحد 200 والعربية جميلة وثابتة جدا
وبردة ساْلت ناس معها الجنط 16 قالوا احنا خوفنا من الكلام الى بيتقال قولنا نريح نفسنا من وجع الدماغ ونجيب الجنط 16 وخلاص وكمان اوفر 5 او6 الاف ونكون فى المضمون
ممكن يكون فى لعب فى حوار الجنط 17 دة من اصحاب المعارض مع الوهم شوية وكام موقف فى كام عربية عمل الكلام دة كلة بس انا عارف ان الجنط 17 تقيل ع العفشة بس مش بيعمل كل الى سمعتة وكمان اصحاب المعارض عايزين يبيعوا الى عندهم ياجماعة جراح جامعة عين شمس كلة كيا سيراتو جنط 16 مفيش اى عربية جنط 17 موجودة دة دليل ع الاشعات الى بتتقال
انا احتارت فى وقت كتير بس بعد لما ركبت العربيتين لاقيت مفيش فرق اقوى انا كنت ماشى ب الاتنين ع سرعة 180 ونفس الثبات بس الجنط 17 كان احسن بفرق مش كبير اوى بس دة خلاصت الحوار :D
قديم 02-04-2010, 07:38 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هو لية دلوقتى كل العربيات الموجودة جنط 16

يا باشا بص على العربيات السيراتو الى ماشيه فى الشوارع, اغلبها جنط17 و التوكيل فعلاً مسلمش الدفعه بتاعت الجنط ال17 علشان المركب إتأخرت, اعتقد اصحاب المعارض عايزين يبيعو الى عندهم و خلاص, و اول ميجيلهم جنط17 هيقولو دى احسن بكتير من الجنط ال16

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 02-04-2010, 08:24 PM
swat
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_o_sakr مشاهدة المشاركة

يا باشا بص على العربيات السيراتو الى ماشيه فى الشوارع, اغلبها جنط17 و التوكيل فعلاً مسلمش الدفعه بتاعت الجنط ال17 علشان المركب إتأخرت, اعتقد اصحاب المعارض عايزين يبيعو الى عندهم و خلاص, و اول ميجيلهم جنط17 هيقولو دى احسن بكتير من الجنط ال16
بالظبط لعبة تجار ptmnlo123per122والجنط 17 أجمل وأثبت بمراحل ptmnlo123per122تحيا مصر ياعم
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg أحس بالذنب.jpg‏ (83.6 كيلوبايت, المشاهدات 19)
قديم 02-04-2010, 09:53 PM
mostafa_alaa16 mostafa_alaa16 غير متواجد حالياً

mostafa_alaa16 has a spectacular aura aboutmostafa_alaa16 has a spectacular aura about

السلام عليكم
أنا حجزت من التوكيل sx ومستنى لما تيجى -- يعنى معنى كلامك ان استلام العربيه حيتاخر عن وعدهم ليا ؟
قديم 03-04-2010, 01:50 AM
kaboka90 kaboka90 غير متواجد حالياً

kaboka90 will become famous soon enough

فعلا يا جماعة اشاعات عشان الى عندهم تخلاص وهتشوفوا على يوم 10 كدة الكلام هيتغرجامد عشان بقى الى بقى موجود 17 وهنشوف