العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 20-03-2010, 03:24 PM
midotefa midotefa غير متواجد حالياً

midotefa is on a distinguished road
افتراضي حشتري الاسبوع الجاي ان شاء الله

يا جماعه انا رسيت على عربيتين ومش عارف اختار ايه بفكر انزل واشوف رجلي حتوديني على انهي معرض و خلاص المهم اني كنت عايز اعرف رأيكو انا عجباني السيراتو بشكل غبي في نفس الوقت كل شويه حد يطلع يقولنا عليها هيب وبين الاوبترا انا عارف ان في فرق كبير في السعر و في الفئه بس الاتنين داخلين دماغي وبجد محتاج رأيكو مع السلام عليكم ptmnlo123per122 مع الملاحظه اني عايزها اتوماتيك فا محتار بين ال ex في السيراتو و الفل اوبشن في الاوبترا
قديم 20-03-2010, 04:03 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حشتري الاسبوع الجاي ان شاء الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة midotefa مشاهدة المشاركة

يا جماعه انا رسيت على عربيتين ومش عارف اختار ايه بفكر انزل واشوف رجلي حتوديني على انهي معرض و خلاص المهم اني كنت عايز اعرف رأيكو انا عجباني السيراتو بشكل غبي في نفس الوقت كل شويه حد يطلع يقولنا عليها هيب وبين الاوبترا انا عارف ان في فرق كبير في السعر و في الفئه بس الاتنين داخلين دماغي وبجد محتاج رأيكو مع السلام عليكم ptmnlo123per122 مع الملاحظه اني عايزها اتوماتيك فا محتار بين ال ex في السيراتو و الفل اوبشن في الاوبترا
عايز تجيب فى السيراتوا وكيل ولا خليجى حدد
شوف عايز اية وانشاء الله اقدر اقدم لك خصم كويس
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 20-03-2010, 04:31 PM
مورو مورو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مترجم

مورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to behold

مش لما يشوف الأول هيجيب سيراتو ولا اوبترا - وان كنت انا اشجع السيراتو واتوكل على الله
قديم 20-03-2010, 05:18 PM
swat
Guest

ptmnlo123per122

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة midotefa مشاهدة المشاركة

أنت حدد خياراتك لو بدك سيارة 100 ال 100 شبه لامبور غيني ما عليك ألا بالسيراتو
ولو عايز سيارة تندم عليها العمر عليك بال الاوبترا
ملاحظة كبيرة :::::: الســــــــــــــــــــــ ـــــــيراتو خالية من العيوب بشكل قطعي بس بتصرف بانزين في المدينة أكثر من ألنتراptmnlo123per122ptmn lo123per122وألف مبروك ptmnlo123per154
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg التوقيع.jpg‏ (47.4 كيلوبايت, المشاهدات 156)
قديم 20-03-2010, 11:54 PM
midotefa midotefa غير متواجد حالياً

midotefa is on a distinguished road

شكرا على الردود يا جماعه بس انا سمعت ان الفئه ال ex في السيراتو مفيهاش عداد حراره و كان في حد اشترى العربيه هنا في المنتدى وبيقول انها حتى مش معاها جهاز انذار ارجو الافاده و شكرا