العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > التعديلات الشكلية

التعديلات الشكلية موضوعات التعديلات الشكلية على السيارة خارجيا او داخلياً او ما يسمى بال - car Styling visual tuning

قديم 11-03-2010, 02:43 PM
koke656 koke656 غير متواجد حالياً

koke656 is on a distinguished road
افتراضي عاوز اهل الخبره فى التعديل

انا يا جماعه معايا عربيه هوندا سيفك موديل 94 وعاوز اعملها اكصدامات وعتب والعفشه الرياضيه وعاوز اعرف بكام تمنهم واحسن مكان ولو فى الحرفين عند مين بالظط وكل حاجه يعنى
قديم 11-03-2010, 05:39 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز اهل الخبره فى التعديل

كان فيه اكصدامات و عتب للبيع بتوع سيفيك 96 لو انت نفس العربية قولي و انا اديك اللينك بتاعهم علي الفيس

و العفشه لو عايز مساعدين و سوست سبور سهل محلات الاكسسوارات و التعديل بتجيب الكلام ده كله بس مش هتبقي رخيصه الحاجات دي فا قول ميزانيتك عشان اقولك ينفع ولا لا

IBIZA
قديم 13-03-2010, 03:28 PM
koke656 koke656 غير متواجد حالياً

koke656 is on a distinguished road
افتراضي رد: عاوز اهل الخبره فى التعديل

انا عاوز اعرف بكام وعلى اساسهم احدد الميزانيه علشان انا مش عاوز يضحك عليا نظرا لعدم خبرتى الكامله فى الاسعار