العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 22-02-2010, 11:48 PM
sh_masry sh_masry غير متواجد حالياً

sh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond repute
افتراضي كدب الحكومه و قله الأدب (شئ طبيعى - احنا لسه ماخدناش على كده؟)

السلام عليكم ,,,

معلش هاتكلم معاكم فى موضوع هايف بس كبير فى فقد الثقه مابين المواطن العادى الطبيعى الذى لا حول له و لا قوه و بين الكدب و الخداع الحكومى .......
الموقف انى كنت مسافر الأسكندريه من حوالى اسبوع و قبل الكارته بتاعت طريق القاهره الصحراوى (يعنى فى ابو رواش) لقيت عربيه مرسيدس جديده قدامى نمر اللوحات بتاعتها (و دى المفاجاه ليا انا شخصيا بعد ما كنت مصدق الحكومه) أ ن أ 121
انا كنت فاكر انهم قالوا مافيش حروف او ارقام متكرره , الظاهر كده انهم عرضوا الأرقام دى على اساس انها مميزه و بتتباع بشئ و شويات ..... انا مصورتش العربيه لعده اسباب و اولها انى اتضايقت لما شفت النمر دى و حسيت اننا عايشين فى مستنقع كدب و افترا على خلق الله الغلابه اللى مالهمش ظهر و ماعهمش فلوس
تانى سبب انى لما قلت اصورها فكرت و لقيت ميت واحد هايطلع و يقولى فوتو شوب و كلام مالوش لازمه
تالت حاجه لما قلت هاصورها و على على اعدائى العربيه دخلت يمين على ابورواش و انا كملت على الصحراوى و حتى كنت هاتخانق معاه لأنه كسر عليا كسره غبيه و هو كان ماشى شمالى و انا داخل على بوابات الجيش اللى على الصحراوى و مره واحده دخل يمين من قدامى من اقصى الشمال .
عموما انا بس كل اللى غايظنى كدب الحكومه حتى فى الهيافه بتاعت النمر المميزه هههههههه
يا ترى اخره الموضوع ده ايه بقى ؟؟ مش هانبقى متحضرين و نخطط الأول قبل ما ننفذ و نتكلم وللا كله هلاهوطه و كله يعمل ما بداله فى الشعب و اللى يكدب يكدب و اللى يبيع يبيع و اللى يسرق يسرق و قشطه يا مان روق الجى و كبر الدى و خليها تولع

اى موضوع او اى تعليق ينم عن رأيي انا الشخصى و لكم جزيل الشكر ,,,
قديم 23-02-2010, 12:13 AM
الصورة الرمزية SuMo
SuMo SuMo غير متواجد حالياً

مشرف قسم رياضة المحركات

SuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كدب الحكومه و قله الأدب (شئ طبيعى - احنا لسه ماخدناش على كده؟)

يا شريف باشا ده الطبيعى بس سيبك انتا
واحشناااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااا

www.darelhasanat.jeeran.com
قديم 23-02-2010, 03:39 AM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sh_masry مشاهدة المشاركة

تانى سبب انى لما قلت اصورها فكرت و لقيت ميت واحد هايطلع و يقولى فوتو شوب و كلام مالوش لازمه

ههههههه

يعني يا باشا هنكذبك و نصدق الحكومة

قديم 23-02-2010, 04:39 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

مفتكرش النمر تتكرر لانها بتبقى مسجلة على الكومبيوتر ولو اتكررت الكومبيوتر يرفضها اعتقد فى لبس عندك فى الموضوع و ده مش معناه ان الحكومة كويسة دى الحكومة الوحيدة اللى اسمها على مسمى حكومة نظيف رغم ان الزبالة ماليه الشوارع حكومة عز رغم ان الفقر مالى البلد حكومة سرور اللى منكدة على الشعب الوحيد اللى علقت معاه هو بطرس غالى كل شىء اصبح غالى ماعدا الانسان نفسه
قديم 23-02-2010, 05:54 AM
محمد قطامش محمد قطامش غير متواجد حالياً

محمد قطامش is on a distinguished road

والله يا باشا انت خانق نفسك علي الفاضي
طيب انا شفت ف السعوديه سياره رقمها أ ه م 1
وسياره اخري رقمها أ ح ب 666
وبعدين بلدنا طول عمرها بتاعت وسايط