العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA

كيا KIA احد اعمدة عملاق الصناعة الكورى اندمجت مع هيونداى لتصبح اكبر مجموعة فى كوريا الجنوبية بينما بدات باعادة تجميع موديلات مازدا القديمة من اشهر الموديلات بيكانتو - سيراتو - ماجنتيس - كارينز - ريو - اوبيروس - كارنفال - سورانتو

قديم 05-02-2010, 03:21 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي الله يحرقهم كلهم !

سبحان الله ! نسكن فى منزل ملكنا و عاملين مطلع بالآسمنت للرصيف و تقف عليه 6 أو 7 سيارات للآسره

كلهم بوزهم للحائط ولا نضايق أحدآ ولا قافلين على حد ! ptmnlo123per111والحمدلله ناس طيبين يعنى

لا صوتنا بيطلع ولا بنتخانق مع الجيران ! المهم نزلت أول أمس وأفاجىء بشبه دائره محفوره بمفتاح أو مطوه
فى منتصف الكبوت ! ولسه حديثه لآنها بتمرير أصابعك عليها لها شفه حاميه و حولها بودرة الدهانptmnlo123per1106
يعنى لا عجله ركنت عليها ولا يمكن تكون بسبب طوبه ولا قطه نطت على الكبوت ! طبعآ زعلت جدآ و طول النهار أقول

لنفسى جت ازاى دى ؟ ولم أتخيل ان ممكن شخص عاقل أو حتى مجنون يعمل كده ! أمس نازل تانى لقيت خط

متعرج برده محفور على الرفرف اليمين بس طولى المره دى و حوالى 15 -20 سم ! ptmnlo123per111

والرفرف أساسا مش عدل من فوق لتحت ! يعنى نازل لغاية الثلث من فوق ثم له انبعاج أو انتفاخ المفروض شكله

جميل ! تلاقى الخط المتعرج ده فوق الانبعاج ! يعنى لا يمكن أكون كنت سايق العربيه وأنا نايم و حكيت فى حاجه !

لآن الحكه حتكون بالطبع فى الانبعاج أسفل مكان الخط المنيل ده ! والسياره وشها فى الحيط يعنى اللى عمل كده

لازم يطلع الرصيف الى حيث لا اتجاه و يذهب لمقدمة السياره و يعمل عملته السوده دى !!

أنا مش مصدق نفسى ان فيه حد يقدر يعمل كده ! حتى لو بسبب ! يا عالم يا هو ! قولو لى أعمل ايه لو شفت أو

مسكت واحد بيعمل كده ! الله يحرقهم و يولع فيهم و ده أقل دعاء أدعيه عليهم ! حسبى الله و نعم الوكيل !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per144

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 05-02-2010, 03:52 PM
الصورة الرمزية khaled al sharif
khaled al sharif khaled al sharif غير متواجد حالياً
من انا؟: عابر سبيل في الدنيا شوية أكعبل فيها وشوية أكعبلها
التخصص العملى: دبلومة إدارة مالية و بكارليوس محاسبة
هواياتي: السباحة وصيد السمك والقراءة ورياضة المشي

khaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الله يحرقهم كلهم !

ده في العربيه الجديده الكيا يا دكتور بولبلان .... والله حسبنا الله ونعم الوكيل ... قمة التخلف ... الللهم من اتلف أموال الناس بغير حق فأتلف أموالهم وعقولهم ... ها أقولك إيه قلبي معاك حصلت معايا قبل كده ... قمة الحقد والغباء.. وأكيد إللي عمل كده مريض نفسيا
قديم 05-02-2010, 04:02 PM
الصورة الرمزية رياح التغيير
رياح التغيير رياح التغيير غير متواجد حالياً

رياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to behold

يارب اهدينا جميعا وردنا إليك ردا جميلا.......قلة تدين وإلتزام تقول ايه لو حد يعرف ربنا عمره ميعمل كده متعرفش الخير فين يادكتور
قديم 05-02-2010, 04:21 PM
atgps atgps غير متواجد حالياً

atgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond repute

بص يا دكتور، أنا عارف الموضوع ده قد ايه مزعج، وأنا لو مكانك حأنزل ضرب فى الحيوان ده لغاية ما يظهرلو صاحب، وفيه حل للموضوع ده ومجرب، توضع كاميرا مراقبة ويكون اتجاهها للسيارة وتقوم بالتسجيل على الكمبيوتر وهى متاحة، وصحيح هى مكلفة شوية، وعلى العموم لدى كارت كمبيوتر يقوم بذلك ويمكننى اعارته لك اذا أردت، حقيقى المواضيع ديه بترفع الضغط لدى، وأنا تحت أمرك يا دكتور.
قديم 05-02-2010, 04:25 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة atgps مشاهدة المشاركة

بص يا دكتور، أنا عارف الموضوع ده قد ايه مزعج، وأنا لو مكانك حأنزل ضرب فى الحيوان ده لغاية ما يظهرلو صاحب، وفيه حل للموضوع ده ومجرب، توضع كاميرا مراقبة ويكون اتجاهها للسيارة وتقوم بالتسجيل على الكمبيوتر وهى متاحة، وصحيح هى مكلفة شوية، وعلى العموم لدى كارت كمبيوتر يقوم بذلك ويمكننى اعارته لك اذا أردت، حقيقى المواضيع ديه بترفع الضغط لدى، وأنا تحت أمرك يا دكتور.
جزاك الله خيرآ - أنا بس يكفينى تقول لى اسم الكارت أو مواصفاته و ربنا يسهل ! أهو

ينفع برده لآشياء أخرى !

Dr. Bolbolan

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127