العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 06-12-2009, 04:52 PM
جدو10 جدو10 غير متواجد حالياً

جدو10 is on a distinguished road
تجربتى مع الفيرنا

بصراحه يا شباب انا جربت الفيرنا لمسافه متواضغه جدا لكن انا بصراحة ما كنتش مقتنع بيها خالص فى البداية حصوصا انها فى بداية نزولها للسوق المصرى كا ن فيها مشاكل فى الموتور ورغم ان المشاكل دى اتحلت لكن انا ما غيرتش رأيى للاسبوع اللى فات لأنى كنت فى فرح وكنا مأجرين كذا عربية منهم 3 فيرنات وواحده فيهم 1600cc بجد يا جماعه العربيه كانت حوت وخصوصا ال1600 العربية اتبهدلت بس فعلا كانت خطيرة و انا ما كنتش سايق بس ال1600 كانت مع واحد صاحبى طحنها ودى فعلا اللى غيرت فكرتى الموتور بتاع العربية حوت والعربية فى السرعه تحفه وثباتها كويس ومعقول الى جانب ان العربية كامة فعلا جميله الكاسيت كويس جدا والتكييف شغل زى الفل فى الخمساتكانت قشطه.
هوه العيب اللى انا شوفته فيها ان الفرامل فى 1600 مش متناسبه معاهايعنى الفرامل موز مع 1500 بس 1600 مش بتجيبها بس فعلا لو انا هغير اجيب ال1600 بصراحه عربيه طلقه.
ptmnlo123per122:260309~14 6:ptmnlo123pe r122
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg 2009.audi.r8.20233465-E.jpg‏ (29.5 كيلوبايت, المشاهدات 0)
قديم 06-12-2009, 07:18 PM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجربتى مع الفيرنا

انا كانت معايا الفيرنا برضه و فراملها ماكنتش حلوه

قديم 07-12-2009, 11:36 PM
dark-man dark-man غير متواجد حالياً

dark-man has a spectacular aura aboutdark-man has a spectacular aura about

شكلك صاحب معرض او تبع الوكيل وداخل تعمل اعلانات في كل المنتديات المصرية الهامة علشان المبيعات تزيد والركود ينتهي
قديم 11-12-2009, 03:50 AM
جدو10 جدو10 غير متواجد حالياً

جدو10 is on a distinguished road

هههههههههه يا مان انا شخصيا مش معايا فيرنا وغير كده انا سوقتها مسافه بسيطه بس انا قوت راى واللى شوفته مش اكتر
قديم 12-12-2009, 02:35 AM
tigernet tigernet غير متواجد حالياً

tigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond repute

الفيرنا عربية كويسة حتى 120 و بعدة كدة فى الضياع

الكلمات الدليلية
الفيرنا يعتمد عليها 1600