العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > أطقم الصوت والمالتى ميديا

أطقم الصوت والمالتى ميديا منتدى خاص بتعديلات اطقم الصوت الكاسيت وال CD وال DVD وشاشات العرض وجميع نظم المالتى ميديا والصوتيات

قديم 20-11-2009, 11:04 AM
أمنية فتحي أمنية فتحي غير متواجد حالياً

أمنية فتحي will become famous soon enoughأمنية فتحي will become famous soon enough
افتراضي استفسار عن ال CD-DVD

ازيكم يا جماعه لو سمحتوا انا عندي استفسار انا معيا النترا 2010 وعاوزه اجيب سي دي دي في دي بصراحه ان معرفش عه اكتر من انه بيشغل افلام علي شاشه عرض وبشغل اسطوانات اغانيبس المشكله بقه ان سمعت انه بيبوظ بسرعه والمفروض ان كل السي دي لوحده والدي في دي لوحده اعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وهل السي دي الدي في دي د بيركب علي النترا 2010 عادي

وهل السي دي لدي في دي صوت اسطوانات الاغاني هتقه بالعلو والاوبشن والجوده المطلوبه وما هوافضل نوع وكم سعره تقريبا؟ يا ريت يا جماعه الاجابه معلش بقه لقله خبرتي ومعلش لو انا وضعت الموضوع في مكان مش مناسب

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 20-11-2009 الساعة 04:37 PM
قديم 20-11-2009, 11:13 AM
الصورة الرمزية a7lahamada
a7lahamada a7lahamada غير متواجد حالياً
من انا؟: Hamada a7med
التخصص العملى: طالب في جامعة القاهرة
هواياتي: السيارات

a7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مساعده بعد ازكو

حضرتك يركب علي اي سيارة عادي مفيش مشكلة حضرتك ممكن تروحي لسبير كار عند وزارة الداخلية وهتلاقي كل حاجة هناك وهيركبهولك كمان بس علي حد علمي ان الشاشات هتبقي في الكراسي او الشماسات وهيكون مكلف حبة يعن ممكن يدخل في 2000 اكثر او اقل مش متأكد بس هو انضف واحد في الحاجات دي سبير كار
قديم 20-11-2009, 04:29 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مساعده بعد ازكو

كان فى موضوع معمول اول امس على الشاشات الى بتركب و كان سعرها تقريباً 585 جنيه لكل شاشه و لول عايز ممكن تركب واحده او اتنين او تلاته يعنى زى متحب و كانو من عند سبيد كار بردو

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 20-11-2009, 04:41 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار عن ال CD-DVD

اهلاً بيكى يا استاذة امنية

اولاً لازم نفرق بين مشغل الاسطوانات وشاشة العرض والسماعات
ممكن حضرتك تجيبى كاسيت بيشغل الاسطوانات CD/DVD بدون شاشة ويتم توصيلة لاى عدد من الشاشات والسماعات فى السيارة
او مشغل اسطوانات وهو نفسة فى شاشة وده فيه منة انواع اما الشاشة بتبقى فى نفس الكاسيت او بيبقى مشغل منفصل زى اللى بتعلق مكان الشماسة او اللى بيركب على المسند

وعامة لازم حضرتك تاخدى جولة فى محلات الاكسسوارات لرؤية الانواع والاشكال المتوفرة واختيار الانسب كما ان فيه بعض الانواع معروضة فى قسم سبير كار فى المنتدى باسعارها ومواصفاتها ممكن حضرتك تشوفيها برضو

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 21-11-2009, 08:21 AM
أمنية فتحي أمنية فتحي غير متواجد حالياً

أمنية فتحي will become famous soon enoughأمنية فتحي will become famous soon enough
افتراضي رد: استفسار عن ال CD-DVD

يا جماعه بعد ازنكو انا كل الي عاوزه سي دي دي في دي انضف واحسن نوع بدون شاشات عرض ما هو افضل نوع وكم سعره تقريبا وبيركب علي النترا عادي مكان السي دي ؟ وفعلا السي دي دي في دي ده كفئ للشراء ولا لا؟ وكمان عاوزه اعرف هوه بنفس كفاءه السي دي بتاع العربيه في الصوت وامكانياته وكده؟ وانا علي فكره اقرب مكان ليه المنصورة انا مش من القاهره خالص ياريت الافاده وشكرا لكل من ساهم لمساعدتي