العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 19-11-2009, 10:26 PM
الصورة الرمزية waleed116
waleed116 waleed116 غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري ,,, وبحب بلدي
هواياتي: الاطلاع و الشطرنج

waleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud of
افضل سيارة فى فئة 150 الف

السلام عليكم ورحمه الله ......

شباب ..... لو سمحتو .... انشاء الله نويت سحب سياره .... وتكون علي الزيرو ....

وانشاء الله السعر المخصص ليها (150000) جنيه .... وطبعا علي البنك ... انا بفاضل بين 3 سيارات ..... ممكن توضحولي الافضل والاقوي ومركز خدمه افضل ...

1- تويوتا كورولا (جنبوب افريقي ولا خليجي )

2- هوندا سيفك

3- نيسان تيدا ..... او صني ....

4- وكان نفسي في سوزوكي جراند فيتارا (الجيب) بس الي بالسعر دع 3 باب فقط ........ يعني ممكن تكون عائليه ؟

ومسني رأكم يا احلي شباب ...

شكرا .....

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 23-11-2009 الساعة 08:18 PM سبب آخر: اضافة توضيح للعنوان
قديم 19-11-2009, 10:39 PM
tefa_king1 tefa_king1 غير متواجد حالياً
من انا؟: mostafa rabea
هواياتي: cars,races

tefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ساعدوني لوسمحتو

الهوندا كويسه جدا بس عبها انها خفيفه على الارض بس عربيه ماشاء الله و الكرولا نفش الكلام فا انا بنصح ب حاجه منهم

قديم 19-11-2009, 11:09 PM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed116 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمه الله ......

شباب ..... لو سمحتو .... انشاء الله نويت سحب سياره .... وتكون علي الزيرو ....

وانشاء الله السعر المخصص ليها (150000) جنيه .... وطبعا علي البنك ... انا بفاضل بين 3 سيارات ..... ممكن توضحولي الافضل والاقوي ومركز خدمه افضل ...

1- تويوتا كورولا (جنبوب افريقي ولا خليجي ) عربيه معروفه و منتشره انتشار معقول بس شكل الهوندا احلي منها بس انا بعشق الكورولا دي و طبعا العربيه مش محتاجه تعريف

2- هوندا سيفك عربيه لا غبار عليها و لكن منتشره انتشار رهيب فمفيش اي تميز لملاكها و لكن طبعا سعر اعاده بيعها ممتاز و طبعا العربيه مش محتاجه تعريف

3- نيسان تيدا ..... او صني .... عربيات كويسه بس بلاش من الصني عشان بتتقفل في مصر بس هي عربيه كويسه جدا اما التيدا في طريقه للانتشار بس انا شكلها مبيعجنيش و دي طبعا موضوع ازواق

4- وكان نفسي في سوزوكي جراند فيتارا (الجيب) بس الي بالسعر دع 3 باب فقط ........ يعني ممكن تكون عائليه ؟

ممكن نقدر عليها عائليه و طبعا هي عاليه عن الارض فده كويس عشان مطبات بلدنا بس بشكلها مش حلو اوي من وجهه نظري

ومسني رأكم يا احلي شباب ...

شكرا .....
رأيي النهائي خليك في الهوندا لو عايز تركب عربيه شبابي بس لو عايز تركب حاجه مميزه و شكلها فخم خليك في الكورولا و شيل من حساباتك النيسان و الجراند فيتارا

قديم 19-11-2009, 11:28 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute

الهوندا او التيوتا
قديم 19-11-2009, 11:30 PM
الصورة الرمزية waleed116
waleed116 waleed116 غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري ,,, وبحب بلدي
هواياتي: الاطلاع و الشطرنج

waleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud of

رأيي النهائي خليك في الهوندا لو عايز تركب عربيه شبابي بس لو عايز تركب حاجه مميزه و شكلها فخم خليك في الكورولا و شيل من حساباتك النيسان و الجراند فيتارا

طيب ممكن توضحلي ياصحبي .... التويوتا الخليجي ولا الجنوب افريقي .... لاني تعبت من كتر المهاترات بين الفتيس mmt ومشكله ...

وشكرا ليكو ..... وانا بحبكم كلكم في الله ...

شكرا ,,,,