العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 08-11-2009, 02:35 AM
elmoshakes elmoshakes غير متواجد حالياً

elmoshakes will become famous soon enoughelmoshakes will become famous soon enough
افتراضي بالنسبة للفاميه

انا كنت عاوز افيم العربية بس انا عارف ان هما الايام ده شدين اوووي فا كنت عاوز اعرف هي كل الدرجات ممنوعه يعني ممكن اعمل الدرجة الخفيفة خالص ولا ممنوع وبالنسبة للملصقات يعني ممكن الصق جلد على السقف ولا ممنوع؟؟؟؟
وشكراااا
قديم 08-11-2009, 02:39 AM
الصورة الرمزية lol
lol lol غير متواجد حالياً
من انا؟: كبير اخصائية ال getz
التخصص العملى: مدير تجارى لموزع معتمد هيونداى
هواياتي: cars- speed - swimming -computer

lol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant future
افتراضي رد: بالنسبة للفاميه

كل انواع لزق الفاميه ممنوعه وكمان الملصقات واحيانا بيوصل ليهم التلكيك على السبحة وبيقولو عائق للرؤية

live for nothing
die for something
قديم 08-11-2009, 09:24 AM
الصورة الرمزية a7lahamada
a7lahamada a7lahamada غير متواجد حالياً
من انا؟: Hamada a7med
التخصص العملى: طالب في جامعة القاهرة
هواياتي: السيارات

a7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond repute

اوعة تعمل اي حاجة ملصاقات انا كنت حاطط علي السقف جلد وقفوني في لجنة وخلوني اشيلو قدمهم او ادفع غرامة بلاش علشان مترميش فلوس في الهوا
قديم 10-11-2009, 02:35 PM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts

بلاش احسن دى عالم بتتلكك على الفاضية والمليانة

ربنا يجعل كلامنا خفيف عليهم

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )
قديم 17-11-2009, 06:39 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

والله حسب استعمالك لعربيتك لكن هو ممنوع قانونا طبعا لكن نفرض ان مشاويرك كلها داخل القاهرة وقبل 1 بالليل بتكون فى البيت يبقى مين هيحاسبك اصلا وانا شخصيا شفت عربية لواحد عرفت بعد كده انه صاحب محل ملابس فى منطقة عزبة لصعايدة بعين شمس لانى شفتها واقفة هناك هذا الواحد عامل حاجة عجيبة جدا لازق استيكر باسم المحل بتاعه على الازاز يمين وشمال وورا يعنى مش شايف حاجة خاااالص غير الطريق امامه فقط واستعجبت لانه كان ماشى جنبى على كوبرى اكتوبر فوق ميدان رمسيس ول اى حد قال له انت بتعمل ايه لانه غالبا ركب كوبرى اكتوبر من عبد المنعم رياض او من الدقى او الجزيرة او التحرير يعنى مناطق كلها لبش وشرطة ووجع قلب وكان ملفت جدا للنظر لانه تقريبا اعلان عن محل بيبيع بنطلونات جينز او حاجة زى كده ومافتكرش انه اخد مخالفات لانه لو اخد مخالفة مرة او 2 هيحرم اكيد والا انا غلطان ؟