العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 14-10-2009, 03:35 PM
abo adhm abo adhm غير متواجد حالياً

abo adhm is a name known to allabo adhm is a name known to allabo adhm is a name known to allabo adhm is a name known to allabo adhm is a name known to allabo adhm is a name known to all
سؤالين بخصوص السيراتو

1-كيا سيراطو الزجاج الخلفي مش بينزل كله بيفضل ربعه فهل دا طبيعي؟

2-امبارح كنت ماسك في ايدي السكينه اصل امدام وانا جاي من بره قالت هات معاك سكينه للسلطه---انا ما كنتش عايز اكل سلطه---- اهو الي حصل --المهم حكت مني في الباب في المقبض الداخلي البطن عملت فيه قطع 2مليمتر بثرحه اتعكننت وكرهت السلطه وقررت مكلهاش تاني مش غارف اعمل ايه ---- علي فكره العربيه خليجي

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 14-10-2009 الساعة 05:27 PM سبب آخر: اضافة توضيح للعنوان
قديم 14-10-2009, 06:30 PM
adel omran adel omran غير متواجد حالياً
من انا؟: رجل بسيط احب الهدوء
التخصص العملى: مدير منطقة شرم الشيخ بشركه SIXT احدى شركات مجموعة ابو غالى موتورز
هواياتي: القراءه فى الشئون العسكريه والتاريخيه

adel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to beholdadel omran is a splendid one to behold
افتراضي رد: سؤالين بخصوص السيراتو

ياترى ممكن تقولى ايه رايك فى العربيه بتاعتك عموما

ولو كنت حابب تبيع انا شارى لو ان حالتها كويسه ممكن تكلمنى على رقمى 0123972569
قديم 14-10-2009, 07:27 PM

abo adhm is a name known to allabo adhm is a name known to allabo adhm is a name known to allabo adhm is a name known to allabo adhm is a name known to allabo adhm is a name known to all
افتراضي رد: سؤالين بخصوص السيراتو

يا سيدى العربيه ع الزيرو 430 كيلو----12000
قديم 14-10-2009, 09:38 PM

افتراضي الأستاز وائل --ابو نورا

هل االغطاء الداخلي للباب <الكفرالفيبر) عباره عن قطعه واحده والا عباره عن قطع يعني المقبض الجلد والاكرة وغيره ؟ عشان لما اروح التوكيل اعرف اتكلم معاهم---لأن حصل مني خطأ في المقبض الجلد --- والف شكر
قديم 15-10-2009, 01:39 AM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الأستاز وائل --ابو نورا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo adhm مشاهدة المشاركة

هل االغطاء الداخلي للباب <الكفرالفيبر) عباره عن قطعه واحده والا عباره عن قطع يعني المقبض الجلد والاكرة وغيره ؟ عشان لما اروح التوكيل اعرف اتكلم معاهم---لأن حصل مني خطأ في المقبض الجلد --- والف شكر
ياريت حضرتك تحدد نوع العربيه وموديلها عشان نقدر نفيدك وياريت كمان توضح المشكلة أكثر