العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA

كيا KIA احد اعمدة عملاق الصناعة الكورى اندمجت مع هيونداى لتصبح اكبر مجموعة فى كوريا الجنوبية بينما بدات باعادة تجميع موديلات مازدا القديمة من اشهر الموديلات بيكانتو - سيراتو - ماجنتيس - كارينز - ريو - اوبيروس - كارنفال - سورانتو

قديم 11-10-2009, 02:41 PM
mohamed_hamouda2007 mohamed_hamouda2007 غير متواجد حالياً

mohamed_hamouda2007 is on a distinguished road
افتراضي استفسار عن كيا شوما

السلام عليكم,,,
ديه اول مشاركة ليا في الجروب واللي شجعني بصراحة اسال واستفسر اني لاقيت ناس كتير متخصصين ومهتمين بالعربيات والسوق المواصفات.
كنت عايز اسال علي كيا شوما م 2000 كاملة مانيوال
عايز اعرف مواصفات العربية ديه وعيوبها وسعرها ووضعها في السوق المصري
لان العربية ديه انا جربتها وهي بجد تحفة في مشيها بس اللي مقلقني اني مابشوفهاش كتير في مصر ارجو الافادة من اصحاب الخبرة وشكرا
قديم 11-10-2009, 02:55 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار عن كيا شوما

bs ya basha, el 3rbia mmtaza w zy el fol, bs feha kam 3eb kda, mesh fl 3rbia nfsha bs 7gat mhma:
w3ny bma en el 3rbia mesh mntshera f kt3 3'iarha kman mesh mnrtshera (s3b awi tla2y kt3 3'iar, mmkn tdwr estirad bs olil brdo), w tb3n s3b tla2y 3rbia 7altha kwisa 3lshan kt3 3'iarha mesh mwgoda w 3'lia 7bten wlnas el rkbenha m3zmhm shbab zy el ward bt7b tbhdel fl 3rbiat bta3tha w kda y3ny, f nsi7a blash mnha m3 eni b7b el 3rbia d awi w kan liha zkriat gmila m3aia (wa7d s7bi kan m3a w7da zman awel mnzlt)
قديم 11-10-2009, 03:12 PM
mohamed_hamouda2007 mohamed_hamouda2007 غير متواجد حالياً

mohamed_hamouda2007 is on a distinguished road

شكرا ياباشا ع سرعة الرد
بس حالة العربية اللي قدامي جامدة جدا لانها استيراد (معوقين) يعني فابريقة في كل حاجة
وبصراحة انا اول ماركبت العربية وسافرت بيها ماكنتش عايز انزل منها صالون واسع وجميع الكماليات بس كل الناس قلقتني من قطع الغيار زي مانت قولت وديه مشكلة مقابلينها في معظم العربيات في مصر انا بشكرك مرة تانية
قديم 12-10-2009, 05:07 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

ana m3ak enha 3rbia mmtaza w m7trma gdn, bs 7ta lw zero, mhi brdo 7t7tag kt3 3'iar, wenta lma tmshi beha 7tsthlek el 3rbia w 7t7tag t3mlha siana, w kl d mklef w mmkn 7gat kter mtl2ihash
قديم 13-10-2009, 03:25 AM
الصورة الرمزية ae_yg
ae_yg ae_yg غير متواجد حالياً

ae_yg is on a distinguished road

العربيه مع واحد صحبى والى اعرفه انها قطع غيرها موجوده ورخيصه جدا بس بيشتكى من وطوها بس كل الحديث كده توكل على الله

لكل اجل كتاب فكن حزر واعمل للاخره كانك تموت الان واعمل للدنيا كانك تعيش الدهر كله