العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 27-09-2009, 09:40 PM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute
رحله شراء هيونداي فيرنا من التوكيل

في يوم 26 رمضان المبارك صحيت من النوم الساعه 10 ptmnlo123per144 عشان الحق اصرف شيك فلوس العربيه من البنك ( موضوع البنك موضوع طويل هحيكه بعدين ) ptmnlo123per111 المهم لبست الهدوم و انا مش شايف ادامي اساسه و ركبت اقرب توك توك قصدي اقرب تاكسي ptmnlo123per172 و روحت علي البنك و فضلت مستني تلت تربع ساعه علي ما ادوني فلوس الشيك ( ده علي اساس اني بصرف شيك ب 700000 جنيه مش 70000 جنيه عمي ) ptmnlo123per1106 المهم عديت الفلوس و عبيتها في الشنطه و توجهت الي فرع التوكيل اللي عندنا في بورسعيد دخلت و استقبلوني احسن استقبال الصراحه قولت لمهندس الاستقبال ( اسمه سامح شاب وسيم جدا و محترم ) عايز احجز فيرنا هاف اوبشن لون اسود قعد يعمل تليفونات لفروع التوكيل لما انا وداني باظت من كتر الحكي ptmnlo123per144 المهم مكنش فيه الا اللون النبيتي او الفيراني و انا كنت عايز اسود قالي انت جاي في نهايه العرض و اللون الاسود عليه سحب ptmnlo123per111 ( قال ايه يعني ما هو الصيت و لا الغني ) ptmnlo123per154 المهم قاعد يقنعني باللونين و انا اقول لا لغايه ماسلمت امري لله و قولت احجز النبيتي ( هو كان عايز يزقني علي اللون الفيراني عشان واحد شغال معاهم معاه واحده فيراني فول اوبشن ) ptmnlo123per144 المهم طلعت معاه الدور التاني عند الخزنه و دفعت 63000 جنيه كاش عدا و نقدا ptmnlo123per144 و اداني وصل بالمبلغ و قالي تعالي استلم بعد بكره ( وانا كان نفسي يكون التسليم فوري ) ptmnlo123per172 المهم اخدت الوصل و روحت علي البيت وفرحتهو اني خلاص حجزت العربيه ( بس هما اعترضوا اني حجزت فيرنا ) ptmnlo123per111 المهم بعد 24 ساعه من الملل المتواصل في الحياه ptmnlo123per172 اتلاقي موبايلي بيرن خيييييييييييييير ؟ اتلاقي المهندس سامح بيقولي تعالي استلم العربيه ( سبحان الله ناس محترمه و الله ) قمت لابس و الي اقرب تاكسي مش توك توك و روحت التوكيل اتلاقيت العربيه شكلها كانها مستعمله بقالها 800 سنه قولتله ايه ده ؟ فرد عليا و قال ان العربيه مش جايه علي تيرله ده واحد سواق مبيعات ptmnlo123per111 هو اللي جايبها قولت قدر الله و ما شاء فعل اخدت المفتاح و فتحت العربيه و قعدت اختبر كل حاجه ( العربيه مكنش فيها الا 3 لتر بنزين تقريبا )ptmnlo123per1106 بس ماكنش فيها كتالوج قام جايبلي كتالوج من فيرنا سماوي محجوزه و اتاكدت من الضمان و ضمان الكاسيت و ضمان البطاريه ( مجموعه من الضمانات قال ايه يعني ) ptmnlo123per111 المهم فتحت الشنطه ووراني الكاوتش الاحتياطي والكوريك و شويه عده كده طبعا شكرته و روحت بيها علي محطه البنزبن و حططلها 20 لتر بنزبن 92 ( الغالي تمنه فيه ) و اشتريت جركن ميه خضره اسباااااااااااني و بلاش حد يشتري المصري ptmnlo123per172 وفي النهايه اللي عنده تجربه شخصيه للعربيه دي يقولهالي ptmnlo123per154 و ادعولي اني انتهي من حوار الترخيص و يا رب اكفيني شرها و اعطني خيرها من فضلك و كرمك الواسع سلاااااااااااااااااااااام
قديم 27-09-2009, 09:53 PM
الصورة الرمزية mostafa2000
mostafa2000 mostafa2000 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس استشاري وصاحب مكتب هندسي
هواياتي: القراءة وتنس الطاولة والسيارات

mostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond reputemostafa2000 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رحله شراء هيونداي فيرنا من التوكيل

الف مبروووك يا باشا
ربنا يبارك لك فيها ويكفيك شرها اللهم امين

قديم 27-09-2009, 10:05 PM
dr_rose dr_rose غير متواجد حالياً

dr_rose is on a distinguished road

الف مبروك وعقبالى ياررررررررررررررررررررررر ررررررررررررررررب
قديم 28-09-2009, 12:13 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

الف الف مبروك ربنا يباركلك فيها ويهبك خيرها ويكفيك شرها وبإذن الله تخلص ماتبقى من اجراءات وتفرح بيها
ptmnlo123per122

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 28-09-2009, 12:58 AM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

الله يخيلكو ليا و للمنتدي الجميل ده و شكر خاص للاستاذ ابو نورا

الكلمات الدليلية
التوكيل, هيونداى, هيونداى فيرنا, مطلوب شراء سيارة, رحلات