العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 18-06-2014, 05:34 PM
hakam hakam غير متواجد حالياً
من انا؟: مدير وشريك بمكتب محاسب قانوني بوسط القاهرة
التخصص العملى: محاسب قانوني وخبير ضرائب
هواياتي: كرة القدم ( زملكاوي) والقرأة

hakam is a name known to allhakam is a name known to allhakam is a name known to allhakam is a name known to allhakam is a name known to allhakam is a name known to all
حصرى فكرة جديدة / محلات قطع غيار رينو ممكن توصلك قطع الغيار في اي مكان داخل مصر

الاخو الاعزاء من خلال متابعتي لكل ما يتعلق بالرينو وجدت اخوة افاضل من جميع المحافظات تقريبا بيتعبوا عشان يجيبوا قطع غيار رينو لانهم من خارج القاهرة لذلك طرحت فكرة ان قطع الغيار توصلهم لحد عندهم على اكتر من تاجر وللاسف محدش استجاب غير محل كريم ارزاق اللي فاتح في شارع الهرم بجوار فندق الاهرامات الثلاثة لذلك انا بطلب من كل ملاك الرينو داخل القاهرة عرض هذه الفكرة على اصحاب المحلات دعما لاخواتنا في باقي المحافظات من باب كان الله في عون العبد مادام العبد في عون اخيه لذلك انا بدأت بطرحة هذه الفكرة على اكتر من تاجر ولقت الفكرة ترحيب من الاستاذ كريم صاحب محل كريم ارزاق ودا عنوانه وارقام تليفوناته:
33 شارع محمد سالم بجوار فندق الاهرامات الثلاثة بشارع الهرم بعد الطالبية مباشرة
01144676661 و 01019151557
واي استفسار بخصوص الرينو انا في خدمتكم ( كان الله في عون العبد ما دام العبد في عون اخيه ) اخوكم احمد عبدالحكم
قديم 27-10-2014, 08:25 PM
hakam hakam غير متواجد حالياً
من انا؟: مدير وشريك بمكتب محاسب قانوني بوسط القاهرة
التخصص العملى: محاسب قانوني وخبير ضرائب
هواياتي: كرة القدم ( زملكاوي) والقرأة

hakam is a name known to allhakam is a name known to allhakam is a name known to allhakam is a name known to allhakam is a name known to allhakam is a name known to all
تقرير رد: فكرة جديدة / محلات قطع غيار رينو ممكن توصلك قطع الغيار في اي مكان داخل مصر

في ناس اشتكت من كريم وقالت انه اصلا ساب المحل ومحدش يعرف عنوانه وموضوع اغلاقة للمحل فجأة دا يخلينا ناخد حذرنا لانه كده مؤشر مش كويس ... وجب التحذير

الكلمات الدليلية
توصيل قطع غيار الرينو, قطع غيار رينو, قطع غيار رينو لكل المحافظات, قطع غيار رينو بفيصل والهرم والجيزة