العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > المناسبات الاجتماعية

المناسبات الاجتماعية التهانى والمناسبات الاجتماعية

قديم 14-09-2009, 11:48 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي الى الاخوة المقبلين على الزواج...أسرع قبل أن يصبح حالك هكذا !

رمضان كريم وكل عام وأنتم بخير ! الى الاخوة المقبلين على الزواج...أسرع قبل أن يصبح حالك

هكذا ! أنظر الى هذا الفيديو واضحك على الباشا اللى اتأخر على الزواج ! و ده مصير كل واحد

مستنى جلفدان هانم بتاعته تظهر و تحن عليه ! وأخص بالذكر الآعزاء / القرصان الشهير بأحمد كار

و حازم خضر و بظبظ و مختار و نور بيجو ولانسر ستايل ! و غيرهم و غيرهم ممن لا تحمله

ذاكرة الآلزهايمر ! ( وطبعآ احنا بنهرج يا جماعة ) و كل عام وأنتم بخير !

Dr. Bolbolan

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 15-09-2009, 12:55 AM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts
افتراضي رد: الى الاخوة المقبلين على الزواج...أسرع قبل أن يصبح حالك هكذا !

ptmnlo123per145ptmnlo123p er145ptmnlo123per145
الراجل هايتجوز على روحه يا اخوانا
ده كان هايتجوز الراجل ابو جلابية بيضا

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )

التعديل الأخير تم بواسطة SuMo ; 15-09-2009 الساعة 04:54 PM
قديم 15-09-2009, 01:20 AM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

مش عارف اقولك ايه يا دكتور و الله

انت جيت على الجرح و الله

طيب هاقولك على موقف حصل معايا علشان تعرف ان قليل البخت يلاقى

واحد قريبى كان عندى فى زياره و عربيته باظت فطبعا عرضت عليه انى اوصله بيت و وفى الطريق المدام بتاعته سالتنى مش ناوى تتجوز بقى يا ابو حميد قولتلها و الله بدور بس لسه مش لاقى بنت الحلال

المهم قالتلى قولى مواصفاتك ايه على اساس انى بشترى عربيه و بحدد المواصفات ايه قولتلها اللى انا عاوزه و اهم حاجه

انها تكون متدينه و تعرف ربنا كويس مش مجرد حجاب لبساه فقط للمنظر

مافيش 3 ايام و لقيتها بتكلمنى و قالتى انت تشرفنى الاسبوع القادم ان شاء الله اخت زميلتى جايالى زياره و تعالى كانك جاى زياره عادى و يمكن ربنا يكرم ان شاء الله

مخبيش عليك حسيت ان فى خير فى الموضوع ده او يمكن ربنا خلى عربيته تتعطل علشان يدور الحوار ده بينى و بين زوجته

المهم مكدبتش خبر و روحت فى الميعاد المتفق عليه و بما انى واخد على قربى ده قوى

اول مدخلت الشقه عنده دخلت على المطبخ على طول على اساس يعنى ان اتفاجاءت ان فى ضيوف عنده و كده

اقوم الاقى ايه (تبارك الله فيما خلق ) بجد انا كنت هاقول لقريبى انت عرفت تجيب طلبى ازاى يعم انت هو انت كنت قاعد فى دماغى و عارف المواصفات اللى انا بدور عليها

و قعدنا مع بعض و اتكلمنا كتير و طبعا على اساس انى رايح ازور قريبى و الكلام اخد بعضه و فى و سط الكلام لقيتها بتقولى اصل خطيبى

انا سمعت الكلمه دى و جالى ازبهلال رسمى و كنت هاقوم على ام رائس قريبى هو و مراته و اولع فيهم اه و الله

قومت واخد الكلمه و بلعها و رجعت بخفى حنين الى بيتى

ممكن بقى يادكتور تقولى اعمل ايه علشان انسى الوجه الملائكى اللى انا شوفته ده

لحسن انا حاسس انى هاكون زى صاحبنا اللى فى الفيديو ده

بس انا مش فاهم حاجه من الفيديو ده غير اسم خطيبته اللى اهله مش عاوزيين يعزموها فى البيت

ياترى هما مش عاوزيين يعزموها ليه

ممكن تكون بتاكل كتير ولا حاجه و لا مصاريفها كتير

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 15-09-2009, 01:26 AM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts

صحيح يا قرصان قليل البخت يلاقى الموز فى الجبنة
وانا لو منك كنت ولعت فيهم بجد
بس الفيديو اللى انا فهمته منه انها اخته مش خطيبته

وبعدين اكل كتير ايه اللى هى بتاكله دى ممصوصة وعدمانة على الاخر شكلها كده عاملة رجيم

هو الظاهر كده والله اعلم ان مصاريفها كتيير قوى فعلا عشان كده اهله خايفين منها ومش عايزين يجوزوهاله

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )

التعديل الأخير تم بواسطة SuMo ; 15-09-2009 الساعة 04:55 PM
قديم 15-09-2009, 01:32 AM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

تصدق اخته فعلا

انا بقى فهمتها كده يعم

عاجبك ولا مش عاجبك اسم اخته اسم حبيبته عادى

بس خت بالك من عنده مره دى

تعالى هنا قول للاى واحده يامره هتلاقى كميه كلام حلمنتيشى نزل على دماغك

بس برضو انا فاهمها انا اللى بيحبها عندك مانع

حبيبى يا ابو صلاح

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات