العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 06-06-2014, 07:20 PM
الصورة الرمزية jonior607
jonior607 jonior607 غير متواجد حالياً

jonior607 will become famous soon enough
طلب استفسار عن سعر السارينة

سلام عليكم يا اهل المنتدى الكرام كنت عاوز اشترى سارينة بوليس صوتها عالى جدا و مش مشكله كام صوت المهم ان صوتها يبقى قوى ممكن حد يقولى اسعارها و مكان بيعها بالظبط لو حد جربها و اشتراها مش عاوزها عشان ازعج حد ولا منظرة بس انا كل حركتى على طرق سريعه و كلها نقل تقيل و صوت كلاكس العربية مابيوصلش للناس اللى فوق دى و كذا مرة كنت حتشألت منهم فممكن تدلونى يا اجدع ناس شكرا و ربنا يكفيكوا شر الطريق دى الكرام

Force Is Our Mechanism, Defense Is Our Target
قديم 24-06-2014, 12:33 AM
an0o an0o غير متواجد حالياً

an0o is on a distinguished road
افتراضي رد: استفسار عن سعر السارينة

والله يابرنس انا شارى العربيه بالسرينه هي فيدرالى 25 صوت .. وانا واقف عند كهربائى باشحن التكييف إبن اللى كان معايا راح دايس على الزورار والكبوت مفتوح الناس طلعت من أول الشارع .. وصوتها عالى
الواد بتاع التكييف قالى البوق دا أصلى .. وشوفت زيها فى التوفيقيه صيني وتايوانى .. بس اللى عندى البوق تحس من وزنه انه قد إتنين تايوانى مع بعض وصوته قد 4 تايوانى مع بعض
عموما اسأل فى التوفيقيه
قديم 24-06-2014, 03:07 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار عن سعر السارينة

هو فعلاً فيه انواع كتير وبالتالى اسعار كتير اعتقد مابين 500 - 1500 بس غير السارينة ومشاكلها انا شوفت او سمعت كلاكس صوتة قوى جداً بالظبط زى بتاع المقطورة والعربيات النقل الثقيل والغريبة ان اللى كان مركبها توكتوك فمش عارف سعرها كام ديه بس اللى اعرفه ان سارينة المقطورة ديه بتبقى معدية كذا الف فيمكن نزل منها صينى برضو وديه محدش يقدر يكلمك فيها

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش