العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 27-08-2009, 12:24 AM
dr_abooody dr_abooody غير متواجد حالياً

dr_abooody will become famous soon enough
مشكلة في طلاء هيونداي النترا زيرو

الحمد لله انا شاري العربية من اسبوعين من ابوغالي اللي في مدينة نصر بس العربية انا لاحظت من الاجناب الناحيتين ان في وساخة اشبة ما يكون انا مش عارف اوصفها اوي بس هي بالمعنى دة ( كانك دلقت عصير كدا و اعد ينزل لحد تحت و عمل خطوط بالطول كدا من فوق لتحت يعني الدهان مش كلة مية واحد لكن دة كان حاجة مسكوبة كدا و مش متناسق و دة فيالناحيتين على اجناب السيارة لكن الباقى كويس

قولت اروح البنزينة اغسل و كدا المهم بعد ما غسلت لقيتها زي ما هي

الراجل قالي دة كدا مشكلة في الطلاء ؟؟؟

معقولة عربية زيرو تبقى كدااا

انا مش عارف اعمل اية اروح اقلب الدنيا في صيانة الالف و لا اعمل اية

بس هي مش باينة اوي غير لما الشمس تخبط فيها تحس انها وساخة حاجة زي كدا

و المشكلة ان دة حلها انهم يرشوها تاني و دة طبعا مرفوض عشان لسة زيرو

قولولي اعمل اية

هي العربية لونها فيراني و الخطوط دة تحس ان لونها ابيض كدا نازلة بالطول

و لا دة ممكن يكون شمع مع ان العربية اتغسلت بالفوم و الماكينة دة بتاعت الفرشة اللي بتحوط العرببية من كل الجهات

افيدوني افادكم الله
قديم 27-08-2009, 08:41 PM
mmsoaa mmsoaa غير متواجد حالياً

mmsoaa is just really nicemmsoaa is just really nicemmsoaa is just really nicemmsoaa is just really nice
افتراضي رد: مشكلة في طلاء هيونداي النترا زيرو

الف مبروك عليك وماتزعلش هو فعلاممكن يكون مشكله فى الطلاء بس حضرتك المفروض كنت رجعت اولا على المعرض اللى انت شارى منه وهماكانوا وجهوك على التوكيل ويحلولك المشكله انا لسه شارى من نفس المعرض متريكس2010 ولقيت مكتوب على الورقه بتاعه المفتاح ان التكييف لايعمل فرجعت للمعرض تانى وقبلت ا.احمد ابراهيم والراجل اتخض وقلى لو فى حاجه لازم التوكيل يحلها وزى ميكون يكون المهم حضرتك ترجع للمعرض وتقلهم على المشكله ده ومتستناش لحدصيانه ال1000
قديم 27-08-2009, 09:43 PM
pro a7mad pro a7mad غير متواجد حالياً

pro a7mad is a jewel in the roughpro a7mad is a jewel in the roughpro a7mad is a jewel in the rough

شباب معلش هو عنوان هيونداي في مدينة نصر ايه , و نفس سعر التوكيل و لا ايه , و بعدين انا لاحظت ان انتو الاتنين حصلتلكم مشاكل في عربيتكم من نفس الوكيل
, يا ترى اشوف وكيل تاني , و لا هو مبيبقاش له دخل في كده.

و لكم جزيل الشكر
قديم 28-08-2009, 03:38 AM
mmsoaa mmsoaa غير متواجد حالياً

mmsoaa is just really nicemmsoaa is just really nicemmsoaa is just really nicemmsoaa is just really nice

هو موجود فى شارع المرغنى وهو موزع معتمد وناس محترميين
قديم 28-08-2009, 07:19 AM
الصورة الرمزية MosTafaFox
MosTafaFox MosTafaFox غير متواجد حالياً

MosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond repute

متقلقش بسيطة ان شاء الله بس لازم تتحل فى التوكيل المعرض مش هيفيدك بحاجة روح التوكيل فى صيانة الالف الاولى وهما يحلوهالك ان شاء الله

الكلمات الدليلية
هيونداى النترا