العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > جسم و هيكل السيارة

جسم و هيكل السيارة الموضوعات الخاصة بصيانة جسم و هيكل و زجاج و حليات السيارة

قديم 22-08-2013, 11:35 PM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute
افتراضي اللي يفهم في السمكرة ياريت يتفضل و يقولي هل الخبطة ديه تترد عادي ولا صعب

السلام عليكم و رحمة الله اخوتي الأعضاء

من شهرين كدة و انا معدي من جنب تاكسي قام الراجل بكل قوة الله يسامحه فاتح باب ,ده بعد ما نص العربية كان عدي و من بجاحته بيقولي انت اللي خبطني عشان ميجبش اللوم علي نفسه قولتله خبطك ازاي يا جدع و نص العربية كان عدي خلاص هو انا اللي فتحت الباب و بعدين رد عليا بيقولي ياريتك كنت انت اللي خبطني .

ما علينا قدر الله ماشاء فعل المهم دلوقتي الخبطة انا مش مطمنلها فا كنت عايز اخد رأيكم هل تنفع تترد ولا فيها مشكلة عشان معملش مشوار عالفاضي للدقهلية ، الصورة اهي

قديم 23-08-2013, 01:13 AM
tamerhassan tamerhassan غير متواجد حالياً

tamerhassan is a jewel in the roughtamerhassan is a jewel in the roughtamerhassan is a jewel in the rough
افتراضي رد: اللي يفهم في السمكرة ياريت يتفضل و يقولي هل الخبطة ديه تترد عادي ولا صعب

ديه هتترد علي السخن وهتحتاج رش
قديم 23-08-2013, 01:32 AM

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اللي يفهم في السمكرة ياريت يتفضل و يقولي هل الخبطة ديه تترد عادي ولا صعب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamerhassan مشاهدة المشاركة

ديه هتترد علي السخن وهتحتاج رش
معلش سؤال عشان انا مفهمش في الحوار ده ،،، هي هتحتاج تترش علشان هتترد علي السخن مش عالبارد ؟ ، اصل انا كان عندي عربية قبلها و واحد دخل في الباب برضه بس اخده كله بالعرض و اتني نصفين و اترد عالبارد بدون رش معلش هتعبك معايا .
قديم 23-08-2013, 06:41 AM
الصورة الرمزية momen_bondok
momen_bondok momen_bondok غير متواجد حالياً

من انا؟: أنا الفقيـرُ إلـى ربِّ السمـواتِ أنا المُسيكِينُ فى مجموع حالاتـي
التخصص العملى: فى مجال السياحه ( رحلات حج وعُمرة )
هواياتي: البرمجة , ما يخص السيارات , الكمبيوتر, الزراعة

momen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Toyota Corolla مشاهدة المشاركة

معلش سؤال عشان انا مفهمش في الحوار ده ،،، هي هتحتاج تترش علشان هتترد علي السخن مش عالبارد ؟ ، اصل انا كان عندي عربية قبلها و واحد دخل في الباب برضه بس اخده كله بالعرض و اتني نصفين و اترد عالبارد بدون رش معلش هتعبك معايا .
لا هو يقصد إنها هتحتاج تروح لسمكرى الاول يردها على السخن (بلهب الاكسجين ) وبعد ما يردها هيبقى لازم تترش مكانها علشان هيكون اللون راح

بسم الله الرحمن الرحيم
سؤال على بال كل شاب أو رجل يُريد أن يتزوج
كيف اختار الزوجة التي ستظل معي طوال العمر
اوووووووعة تفكر كتير شاهد هذة الحلقة وبأذن الله تأخذ القرار الأخير
وذلك مع فضيلة الشيخ أبي إسحاق الحوينى
الحلقة بجد راااااااائعة والله
طبعا الحلقة (مرئية) وبمساحة خيالية
قديم 23-08-2013, 03:19 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momen_bondok مشاهدة المشاركة

لا هو يقصد إنها هتحتاج تروح لسمكرى الاول يردها على السخن (بلهب الاكسجين ) وبعد ما يردها هيبقى لازم تترش مكانها علشان هيكون اللون راح
الف شكر علي التوضيح بس انا صعبان عليا انها تترش