العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 21-03-2013, 02:26 PM
jemy_tnt jemy_tnt غير متواجد حالياً

jemy_tnt has a spectacular aura aboutjemy_tnt has a spectacular aura aboutjemy_tnt has a spectacular aura about
افتراضي استفسار لاهل المحله

كنت عاوز اعرف اى ظروف البلد اليومين دول و الاضراب بتاع السواقين خلص و لا لسه لانى عاوز انزل اعمل مطابقه بصمه للعربيه
ثانيا اروحلها ازاى من القاهره يعنى الاقى مواصلاتها فين
لما اروح هناك و عاوز اروح المرور انزل فين و اركب ايه و كده
اتمنى حد يفيدنى
قديم 21-03-2013, 07:42 PM
الصورة الرمزية eng/walaaeldeen
eng/walaaeldeen eng/walaaeldeen غير متواجد حالياً

من انا؟: مهندس سيارات
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الفك و التركيب

eng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار لاهل المحله

السلام عليكم
على ما أعتقد مطابقة البصمه لازم تكون معاك العربيه
والله المستعان

صل اللهم على خير الأولين والآخرين وعلى آله الطيبين الطاهرين واصحابه الغر الميامين ومن تبع هديه إلى يوم الدين

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ربي اغفر لي وتب علي إنك انت التواب الغفور
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
قديم 21-03-2013, 07:49 PM
jemy_tnt jemy_tnt غير متواجد حالياً

jemy_tnt has a spectacular aura aboutjemy_tnt has a spectacular aura aboutjemy_tnt has a spectacular aura about

لا يا باشا مش بحتاج العربيه انا برفع بصمه هنا و بروح هناك بالاورنيك بتاع الفحص و بيقارنه باللى موجود فى ملف العربيه و بس على كده
قديم 22-03-2013, 01:09 AM
الصورة الرمزية طارق عبد السلام
طارق عبد السلام طارق عبد السلام غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Technical Manager

طارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond repute

الوضع الحمد لله ظبط البلد ماشيه دلوقت
علشان تنزل المحله لو هتركب سوبر جيت من القاهره هينزلك عندنا آخر محطه (المحطه الرئيسيه)
ميدان الشون حضرتك وانت فى الميدان هتركب اى حاجه منشيه مبارك أو محله ابو على وتنزل قدام المرور
المرور بالظبط 100 متر من محطه مبارك
على فكره المرور عندنا كويس وان شاء الله مش هيتعبوك بس حاول تكون هناك بدرى علشان تخلص بدرى واى حاجه قابلتك او مشكله انا تحت امرك فى اى شىء

قديم 22-03-2013, 01:11 AM
mokema mokema غير متواجد حالياً

mokema has a spectacular aura aboutmokema has a spectacular aura aboutmokema has a spectacular aura about

السلام عليكم
ممكن تركب من رمسيس ميكروباص المحلة وممكن من موقف عبود اتوبيس او ميكروباص
الطريق حوالى ساعتيين تنزل ميدان الشون وتاخد تاكس لحد المرور.
والاوضاع مستقرة الان.