العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT

رينو RENAULT RENAULT شريك اساسى مع نيسان اليابانية وتحتل المركز الرابع عالمياً تحت قيادة كارلوس غصن اشهر الموديلات سينيك كليو ميجان

قديم 23-12-2012, 12:02 AM
الصورة الرمزية myson medo
myson medo myson medo غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلمة

myson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond repute
عاجل استفسار/ الورق معايا المفروض أرخص إمتى ؟؟؟

سلام الله عليكم ورحمته وبركاته

انا الورق لسه جايلى النهاردة والمبايعة اللى فيها اسمى بتاريخ 8/12/2012 والنهاردة 22/12/2012

كنت عاوزة اعرف قدامى قد ايه ولازم ارخص او بمعنى اصح انا عاوزة استنى لاول شهر واحد فهل فى مشكلة فى التأخير وهل فى مدة محددة من تاريخ المبايعة لازم ارخص فيها ؟

وشكرا ليكم

https://www.facebook.com/weam.mohamed.718
قديم 23-12-2012, 03:39 AM
الصورة الرمزية hyundai 2005
hyundai 2005 hyundai 2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق للسيارات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: عاشق للسيارات والتعديلات

hyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار/ الورق معايا المفروض أرخص إمتى ؟؟؟

ما فيش اي مشكله بس المهم ما تمشيش بالعربيه كتير و اوعي العربيه تتمسك منك في اي لجنه

لمن لا يعرفني
http://www.masrmotors.com/vb/member.php?u=50931

لتجاره قطع الغيار الاستيراد والجديد ومقاوله سيارات الحوادث
(لانوس - نوبيرا - كيا سيراتو - تويوتا - لانسر - هيونداي - اوبترا - اوبل - متسوبيشي )

اقوي مقابلات الاسكندريه فى اجازه نصف العام 2013
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=105128
قديم 23-12-2012, 06:54 AM
الصورة الرمزية myson medo
myson medo myson medo غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلمة

myson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai 2005 مشاهدة المشاركة

ما فيش اي مشكله بس المهم ما تمشيش بالعربيه كتير و اوعي العربيه تتمسك منك في اي لجنه
هى عملت تقريبا 600 كيلو

https://www.facebook.com/weam.mohamed.718
قديم 23-12-2012, 07:27 AM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute

بصي نصيحه اول ما الورق يبقي ف ايدك روحي رخصي واشتري دماغك لان ابن عمي كان شاري لانسر 2012 ما مشيش بالعربيه يومين جاله امين شرطه من المرضي نفسيين طلب رخصه قاله العربيه لسه جدسده قاله ورقها وشاف ورقها راح ساحب الورق والعربيه منه وقاله تاريخ المبايعه بقاله 5 ايام وانت لسه ما رخصتش وسحب العربيه ولما جاب العربيه بعد كده كانت اولا متخربشه من بره جامد ثانيا الكاسيت السي دي اللي فيها فص ملح وداب ثالثا فرد الكاوتش بالجنوط اتبدلت فنصيحه رخصي دلوقتي عشان ميجيش حتت امين شرطه معاه ابتدا~يه ويتنطط عليكي وكده كده اصلا انتي هترخصي
وهو ده اللي انا عملته ف عربيتي فيفي العربيه والله جبتها يوم ثلاثاء باليل ودخلت الجراج الساعه 9 مساءا وتاني يوم الساعه 7 صباحا كنت ف المرور بارخص واتعلق لها النمر الساعه الواحده ظهرا ولحد النهارده فيه ناس جيراني ميعرفوش ان العربيه زيرو لانهم شافوها بنمرها من ول مره ههههههههههههههههه
اخر حاجه رخصي باسرع ما يمكن عشان لا قدر الله لو حصل اي حاجه التأمين يشيل لو مأمنه لان التأمين مش بيبدأ غير بترخيص العربيه والله اعلم
قديم 23-12-2012, 09:30 AM
الصورة الرمزية عمرو الامير
عمرو الامير عمرو الامير غير متواجد حالياً
من انا؟: طامح حتى اقتحام الجبل
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: شاعر

عمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to behold

الافضل رخصى بسرعه

لو هتستنى وقولهم لسه الورق جايلى من ساعتين ومستلماه وهرخص بكرة

انا اول ممشيت بعربيتى محدش كلمنى بيقولى اتفضل يا باشا

لو اتمسكتى مليش دعوة