العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi > لانسر بومه

لانسر بومه متسوبيشى لانسر

قديم 16-12-2012, 08:04 PM
الصورة الرمزية amr_00
amr_00 amr_00 غير متواجد حالياً

amr_00 has a spectacular aura aboutamr_00 has a spectacular aura about
افتراضي ميتسوبيشى لانسر 2013

ارجو من اهل الخبره ان يقولو القول االفاصل فى العربيه جميع المكونات والتقفيل يابانى ولا لاء

واريد النصحيه اجيب العربيه منين توكيل ولا موزع ولا معرض وعاوز واقل سعروافضل موزع من ناحيه الامانه وعدم الغش
وعاوز اعرف السعر الرسمى لانسر بومه2013
glx manual 1600 abs+ebd+2airbags
قديم 22-12-2012, 12:32 PM
AbdElLatifJawsh AbdElLatifJawsh غير متواجد حالياً

AbdElLatifJawsh will become famous soon enough
افتراضي رد: ميتسوبيشى لانسر 2013

بص الـ 1600 سي سي فيها أربع فئات أوتوماتيك وواحدة مانيوال

الفئات الأوتوماتيك ( كله ستيب ترونيك ) :

طبعأً فيه كماليات أساسية موجودة في كل الفئات و هي التكيف و الباور و السنتر و المرايات الكهربا و الزجاج الكهربا

هنبدأ من الفئات الأعلى و ننزل على الأقل

1- السوبر أكشن :
دي فيها كل حاجة .. بالإضافة للكماليات الأساسية .. فيها فتحة سقف و سبويلر و جنوط و ABS و فوانيس شبورة ( فوج لايت ) و فرش جلد للدركسيون و الفتيس و 2 إيرباج و الفوانيس الأمامية لونها أسود

الهاف سبورت :
بالإضافة للكماليات الأساسية .. فيها جنوط و فوانيش شبورة و ABS و 2 إير باج و أكر نيكل .. مش فيها فتحة سقف ولا سبويلر ولا فوانيس أمامية غامقة ولا فرش الجلد بتاع الدركسيون و الفتيس

الكلاسيك بجنوط :
بالإضافة للكماليات الأساسية .. فيها جنوط و أكر نيكل و واحد إيرباج بس .. مش فيها ABS ولا فوانيس شبورة و مفيش إير باج للراكب اللي جنب السواق

الكلاسيك :
فيها الكماليات الأساسية فقط .. طاسات و أكر بلون العربية و فرامل عادية و برضه إير باج واحد بس للسواق ..

نصيحتي دوس على نفسك و هات الهاف سبورت مش عشان أي حاجة غير الـ ABS .. الـ ABS ده منقذ ..

بالنسبة للمانيوال أنا عن نفسي مش عارف فيها كماليات إيه عشان مش شفتها .. بس قالولي في الأجنص لو أنا فاكر إن فيها نفس كماليات السوبر أكشن ( فتحة سقف و سبويلر ... إلخ ) بس مانويال طبعاً )

التقفيل يابني من الإبرة للصاروخ + كاوتش بريدج ستون تحفة

و البومة عموماً مش فيها EBD و اللي يقولك فيها بيضحك عليك عشان تشتري من عنده

و الأسعار عشان بتتغير كل شهر .. إتصل بالدليل 140 و خد رقم ( أوتو سمير ريان ) .. أنا بعد ما لفيت لقيت عنده أجمل سعر .. و كويسين في التعامل مش بيأخروا الورق .. هيأخروك لو مش لقيت اللون بس .. أنا أخروني أسبوع عشان اللون بتاعي مكنش موجود عند الوكيل و أول ما الوكيل جابه إستلمتها عاملة 52 كيلو بس ..
قديم 22-01-2013, 04:45 PM
eng.noureldin eng.noureldin غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Oil & Gas industries

eng.noureldin will become famous soon enougheng.noureldin will become famous soon enough
افتراضي رد: ميتسوبيشى لانسر 2013

ok thanks for your good information but if i have 125000 LE toyota yaris hatch back or lanser hafe sport
قديم 02-09-2013, 10:04 PM
الصورة الرمزية the ultimate opportunity
the ultimate opportunity the ultimate opportunity غير متواجد حالياً
من انا؟: karim mohamed
التخصص العملى: طالب ثانية ثانوى
هواياتي: بحب جميع السيارات و اخبارها و المصارعة (Wwe)

the ultimate opportunity has a spectacular aura aboutthe ultimate opportunity has a spectacular aura about
عاجل رد: ميتسوبيشى لانسر 2013

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbdElLatifJawsh مشاهدة المشاركة

بص الـ 1600 سي سي فيها أربع فئات أوتوماتيك وواحدة مانيوال

الفئات الأوتوماتيك ( كله ستيب ترونيك ) :

طبعأً فيه كماليات أساسية موجودة في كل الفئات و هي التكيف و الباور و السنتر و المرايات الكهربا و الزجاج الكهربا

هنبدأ من الفئات الأعلى و ننزل على الأقل

1- السوبر أكشن :
دي فيها كل حاجة .. بالإضافة للكماليات الأساسية .. فيها فتحة سقف و سبويلر و جنوط و ABS و فوانيس شبورة ( فوج لايت ) و فرش جلد للدركسيون و الفتيس و 2 إيرباج و الفوانيس الأمامية لونها أسود

الهاف سبورت :
بالإضافة للكماليات الأساسية .. فيها جنوط و فوانيش شبورة و ABS و 2 إير باج و أكر نيكل .. مش فيها فتحة سقف ولا سبويلر ولا فوانيس أمامية غامقة ولا فرش الجلد بتاع الدركسيون و الفتيس

الكلاسيك بجنوط :
بالإضافة للكماليات الأساسية .. فيها جنوط و أكر نيكل و واحد إيرباج بس .. مش فيها ABS ولا فوانيس شبورة و مفيش إير باج للراكب اللي جنب السواق

الكلاسيك :
فيها الكماليات الأساسية فقط .. طاسات و أكر بلون العربية و فرامل عادية و برضه إير باج واحد بس للسواق ..

نصيحتي دوس على نفسك و هات الهاف سبورت مش عشان أي حاجة غير الـ ABS .. الـ ABS ده منقذ ..

بالنسبة للمانيوال أنا عن نفسي مش عارف فيها كماليات إيه عشان مش شفتها .. بس قالولي في الأجنص لو أنا فاكر إن فيها نفس كماليات السوبر أكشن ( فتحة سقف و سبويلر ... إلخ ) بس مانويال طبعاً )

التقفيل يابني من الإبرة للصاروخ + كاوتش بريدج ستون تحفة

و البومة عموماً مش فيها EBD و اللي يقولك فيها بيضحك عليك عشان تشتري من عنده

و الأسعار عشان بتتغير كل شهر .. إتصل بالدليل 140 و خد رقم ( أوتو سمير ريان ) .. أنا بعد ما لفيت لقيت عنده أجمل سعر .. و كويسين في التعامل مش بيأخروا الورق .. هيأخروك لو مش لقيت اللون بس .. أنا أخروني أسبوع عشان اللون بتاعي مكنش موجود عند الوكيل و أول ما الوكيل جابه إستلمتها عاملة 52 كيلو بس ..

الكلام ده من الاخر :clapW1 5::clap W15:

CM Punk Best In The World

Finally...I Finished.Thank God