العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

موضوع مغلق

قديم 04-11-2012, 12:59 AM
د/محمود عبدالمقصود د/محمود عبدالمقصود غير متواجد حالياً
من انا؟: د/ محمود رجب .... عاشق للسيارات الامريكيه gmc ford chevy و ليست الكوريه التي تدعي الامريكيه

د/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to behold
انذار افضل مركز فحص للسيارات بالجيزة الحقووني

انا الحمد لله لقيت العربيه اللي نفسي فيها بروتون واجا 2005 بس للأسف هي في القاهرة و انا معرفش حاجه هناك منكن تدلوني على مكان فحص محترم بالكمبيوتر يفحصلي العربيه كلها و يا ترى يكلف كام ارجكوم الحقووني لأن انا مش ببقى فاضي ولا يوم في الاسبوع ما عدا الاحد هو يوم اجازتي الوحيد فلازم اسافر بكرة و بالمناسبه عايز اعرف اذا كان في مركز كشف على العربيه يعمل بعد الساعه 5 المغرب عشان صاحبها مش فاضي الا في الوقت ده و شكرا
قديم 05-11-2012, 01:14 AM
من انا؟: د/ محمود رجب .... عاشق للسيارات الامريكيه gmc ford chevy و ليست الكوريه التي تدعي الامريكيه

د/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to behold
انذار رد: افضل مركز فحص للسيارات بالجيزة الحقووني

مفيييش حد يساعدني:w6w20050411224530 6e الف شكر على الخدمه
قديم 05-11-2012, 02:04 PM
melsheshtawy melsheshtawy غير متواجد حالياً

melsheshtawy is just really nicemelsheshtawy is just really nicemelsheshtawy is just really nicemelsheshtawy is just really nice
افتراضي رد: افضل مركز فحص للسيارات بالجيزة الحقووني

شوف مركز المتحدة للصيانة
هتلاقى معلومات مفصلة عنه وارقام التليفونات فى قسم " مراكز الصيانة " فى هذا المنتدى
مع تمنياتى بالتوفيق
قديم 05-11-2012, 03:36 PM
الصورة الرمزية sehsss
sehsss sehsss غير متواجد حالياً
التخصص العملى: صحفي

sehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond repute

أنا رأيي تعمل كشف شامل في التوكيل أفضل، حتى لو أغلى

Mohamed Hussein - journalist
قديم 05-11-2012, 10:00 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sehsss مشاهدة المشاركة

أنا رأيي تعمل كشف شامل في التوكيل أفضل، حتى لو أغلى
التوكيل مش عايز يرد و انا اضطريت ائجل السفر و يمكن اروح بكرة بس لازم اروح على ارض صلبه يعني اكون عارف فين مكان التوكيل بالظبط و مواعيد العمل لأن ارقامهم كلها مش شغاله نهائي ساعدوووني ارجوكم انا نفسي اخلص في العربيه ديه قبل ما تطير مني و ارجع اتعب في التدوير تانيو و سؤال بيكلف كام الكشف الشامل في التوكيل و شكرا
موضوع مغلق