العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > سيات SEAT

سيات SEAT سيات SEAT سيات الاسبانية الاصل الالمانية الطابع قائد الجناح الرياضى فى مجموعة فولكس الالمانية من اهم موديلات سيات كوردوبا ابيزا وتوليدو وليون

قديم 19-10-2012, 09:30 AM
hossamalsadik hossamalsadik غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Accountant

hossamalsadik has a spectacular aura abouthossamalsadik has a spectacular aura about
رأى عنوان كهربائى ممتاز لابيزا

عنوان كهربائى ممتاز لابيزا .
لحبى لهذا المنتدى بوجه عام وإدارته ولقسم سيات أبيزا الذى أستفت منه كثيرا بفضل الله وأعضائه المحترمين والمميزين بوجه خاص ... أقدم لكم الأتى :-
للبيسأل عن كهربائى كويس وكمان رخيص جدا وراقى فى صنعته وتعامله ده عنوان كهربائى ممتاز للأبيزا وعن تجربة
شارع القصر العينى أمام المسرح المصرى مباشرةً( مسرح فصل ندا ) بجوار كلية الصيدلة أسمه /عربى
أسم الورشه /خالد
تليفونه /01227056109

حبيت أعرضه للأعضاء المحترمين للأفاده لوجه الله لأنى جربته بنفسى للعندو مشكلة فى عربيته فى الكهربا يقلولوا بس انه من طرفى وهيعمل معاكوا( حسام صاحب الأبيزا الحمرا ) واجب وبى ومن غيرى هوا بردو ممتاز وبيشتغل بضمير .
فى كمان محل قطع غيار إستيراد فى الحرفيين ممتاز وعنده حاجة الأبيزا كلها بأسعار كويسه اسم المحل / رضوان
العنوان / شارع تبارك أمام بلوك 8
تليفونه /0121261260
إدارة / احمد وعمر رضوان

اما الاخ / كريم شاب ممتاز ومحترم وصنيعي شاطر ونشيط وعنده ضمير وعن تجربه أيضاً شغال بنفس المحل وده رقمه / 01147635474
اسم شهرته كما قال لى كريم جلف
ارجوا ان تعم الفائده على العضاء الأبيزاوية وان اكون قدمت جزء صغير من جميل هذا المنتدى على والأبيزاوية خاصة .
قديم 19-10-2012, 11:23 AM
sakrtwo sakrtwo غير متواجد حالياً

sakrtwo is on a distinguished road
افتراضي رد: عنوان كهربائى ممتاز لابيزا

شكرا لمجهودك و مساعدتك
قديم 20-10-2012, 04:24 PM
john_mo john_mo غير متواجد حالياً

john_mo will become famous soon enough

يا ريت تقولنا انت عملت ايه بالظبط فى العربية و اخد منك كام عشان انا اسمع ان الحرفيين غالييين حبتين
قديم 20-10-2012, 04:59 PM
hossamalsadik hossamalsadik غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Accountant

hossamalsadik has a spectacular aura abouthossamalsadik has a spectacular aura about

بالنسبه للكهربائى فبعمل عنده اى حاجه فى الكهرباء وبدفع الى معايا طبعا لأنى زبون عنده من زمان من ايام الأبيزا94 والأن انا معيا 2000 ولو طلب بيطلب مثلا تظبيط نور الأستوب وتغير لمض الفوانيس الأمامية وتظبيط نور المرشيدير وتظبيط الرعاش كل ده عملته 40ج علما بان ظبط مكنة المرشدير ومكنة او فبرة مكنة الرعاش وده على سبيل المثال وليس الحصر .

اما موضوع المحل الى اسمه رضوان فأخدت منه فرش باب داخلى 1350 كامل وطلبت منه تركيبه كمان اخذت مفتاح زجاج على البيعه وصلحلى مكنة او ريموت المريات الكهرباء علما انه الوحيد الى كان عنده فرش الباب نضيف ولقيت حجات الأبيزا كلها عنده تقريبا ... والمهم المعامله الحسنه وأنه يخد ويدى مع الواحد مش يقفش على سعر ويعلى بطريقه مبالغه وعاوز ولا مش عاوز فهمنى طبعا....
ملحوظه انا غيرت الفرش لأسباب شكلية وليست فنيه وعندى الفرش القديم كامل بأزرع الباب الأربعة بمفاتيح السنتر والزجاج الكهرباء ناقص فقط وش السماعه - الفرش مبطن بجلد طبيعى أسود - اما الى اشتريته مبطن قماش وبوش السماعة وفبرة ريموت المرايات وتريت أشتريه كامل لان اى حاجه فى الفرش ما بتبعش لوحدها بيقولوا الفرش كده هيبوظ خده كله
قديم 23-10-2012, 03:10 AM
MohamedBebars MohamedBebars غير متواجد حالياً

MohamedBebars is on a distinguished road

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اولا انا حابب اشكر الاستاذ hossamalsadik بجد انو عرفنا على مكان محترم زى كده
انا كنت هناك انهارده واشتريت شويه حاجاات, المعامله فوق الرائعه الشخصيات محترمه جداااا
أحمد رضوان وعمرو رضوان و كريم وكل اللى هناك والله
بجد جزاهم الله خير وجزا الله استاذ حسااام الصادق خييير
: THUMBS~220: