العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA

شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA شيري اسبرانزا CHERY SPERANZA شركة شيرى الصينية من اكبر الشركات الصينية بدات تستعين بتصميمات ايطالية وتقنيات متعددة لتقديم سيارات تجمع بين الاقتصادية والجمال تصنع بعض موديلاتها فى مصر تحت اسم اسبيرانزا ومن اشهر الموديلات اسبيرانزا تيجو - M11 - A516 - A620 -QQ - A11 - A15 -A3

قديم 15-10-2012, 04:05 PM
محمد إسماعيل أبوسعيد محمد إسماعيل أبوسعيد غير متواجد حالياً

محمد إسماعيل أبوسعيد is on a distinguished road
طلب يجماعة ألهأونى أنا تعبت

ألسلام عليكم كلكم أنا مشترك جديد ومعاية سيارة أسبرانزا A516 وبجد تعبت منها بس أنا بحب العربية دية ومش لاقى ميكانيكية محترمة أتعامل معاها.
لو حد يأدر يساعدنى أنا عندى شغل كتير فى العربية وبفكر أصلحها أو أغيرها
قديم 15-10-2012, 04:12 PM
محمد إسماعيل أبوسعيد محمد إسماعيل أبوسعيد غير متواجد حالياً

محمد إسماعيل أبوسعيد is on a distinguished road
افتراضي رد: يجماعة ألهأونى أنا تعبت

ألسلام عليكم كلكم أنا مشترك جديد ومعاية سيارة أسبرانزا A516 وبجد تعبت منها بس أنا بحب العربية دية ومش لاقى ميكانيكية محترمة أتعامل معاها.
لو حد يأدر يساعدنى أنا عندى شغل كتير فى العربية وبفكر أصلحها أو أغيرها
ولو غيرت مش عارف أجيب إى نوع من الإسبرانزا بجد أنا مستريح للعربية دية بس اللى مش مريحنى هما الصنيعية اللى بيشتغلو فى العربية .
أنا أكتسبت فيها خبرة إلى حد ما وأدر أفيد بعض النلس إلى معاهم نفس العربية .
بجد أنا محتاج حد يريحنى ويجاوب عليا ضرورى .
قال لارسول اللة ص كلن اللة فى عون العبد ما دام العبد فى عون أخية
صدق رسول اللة ص
قديم 15-10-2012, 04:36 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

اكتب لنا على الاعطال

وان شاء الله

نقول لك تحلها ازاى

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 16-10-2012, 09:51 PM
cmatcho cmatcho غير متواجد حالياً

cmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond repute

اقول ياباشا علي اللي عندك الميكانيكيه والكهربائيه المتخصصين في الاسبرانزا موجودين
قديم 16-10-2012, 11:35 PM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=90893

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي