العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > حوادث السيارات

حوادث السيارات مواضيع حوادث السيارات للإستفادة منها و محاولة تجنبها

قديم 14-10-2012, 11:59 PM
RamyAdelII RamyAdelII غير متواجد حالياً

RamyAdelII is on a distinguished road
للاهمية ارجو المساعدة حادث النترا 2013

ارجوكم حد يساعدنى انا عملت حادثة من 3 ايام والعربية اتقلبت بيا فى زراعة والحمدالله خرجت انا واللى معايا بمعجزة ...والعربية طبعا اتشحورت وكنت عايز اصلحها طبعا مش راضى اروح التوكيل لانو غالى على الفاضى وممكن يقولى 60 الف ولا 70 الف ....تنصحونى اروح لمين ولا اعمل ايه ....ولا اروح للتوكيل وامرى لله ..! اسيبكم مع الصور

وتقريبا كدة الى هيتغير كالاتى اكصدام ,رفرف.بابين , كابوت,بربريز و مرايتين وفانوس وقوايم امامية وياريت حد يقولى الحوار دة كلو يدخلو فى كام .؟؟؟ الف
قديم 15-10-2012, 03:48 AM
soltanfriend soltanfriend غير متواجد حالياً

soltanfriend is a name known to allsoltanfriend is a name known to allsoltanfriend is a name known to allsoltanfriend is a name known to allsoltanfriend is a name known to allsoltanfriend is a name known to all
افتراضي رد: ارجو المساعدة حادث النترا 2013

ان شاء الله تتصلح وحمدالله علي سلامتك
بس انا مستغرب الصور شويه ممكن تشرح اللي حصل
قديم 15-10-2012, 04:39 AM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute

الله يخرب بيت عيون الناس طبعا العربيه وصاحبها اتحسدوا عموما قدر الله وماشاء فعل والحمد لله انها جات علي قد كده بس البابين ممكن سمكري شاطر يردهم لانه مفيش خبطات ف البومبيه بتاع الباب واطمن مش هتوصل ل 70 الف والكلام الفارغ ده هي ممكن تقرب من 7 الاف او 8 الاف وحمد الله علي سلامتك
قديم 15-10-2012, 05:00 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

الحمد لله علي سلامتك انت واللي معاك

بص يا ريس عربيتك موجود منها عربيات متقطعة ( قطع غيار استيراد ) و باسعار كويسة
انا شفت منها نصين عندنا في بورسعيد عند محل اسمه بدران في منطقة اسمها حي مبارك

واكيد هتلاقي منها في القاهرة واسعار رخيصة عشان العرض كتير
ديه كل معلوماتي
قديم 15-10-2012, 05:27 AM
الصورة الرمزية svneleven
svneleven svneleven غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس قوي و الات كهربيه
هواياتي: السيارات و الكمبيوتر

svneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond reputesvneleven has a reputation beyond repute

أنت مش عامل تأمين و الا ايه؟