العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 03-04-2010, 03:02 PM
swat
Guest

افتراضي رد: ماذا يعني عيب الفل الباور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo akef مشاهدة المشاركة

هههههههههههههههههههه

لو كنت في مصر كنت هقول لك طب نتقالب و نطلع علي طريق كله ملفات انا بلانسر و انت بالسيراتو
عموما الميه تكدب الغطاس شوف اي صحبك في مصر انا من المنصوره و باصيه لي و نشوف مين الي هيعجز الاول صح الكلامptmnlo123per154

أنت بتتكلم بجد بتقارن نيو سيراتو بلانسر بومة
السيارتو أفضل بمراحل من حيث الثبات والعزل وقوة المحرك والتسارع ونظام الفرامل
وبالنسبة لأصحابي في مصر فكلهم أصحابي وأتمنى من أي شخص معه سيراتو يقابلك في مواجهتك تلك
ptmnlo123per122 وأتمنى لك التوفيق ptmnlo123per122تحيا مصر
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg أحس بالذنب.jpg‏ (83.6 كيلوبايت, المشاهدات 3)
قديم 03-04-2010, 05:58 PM
الصورة الرمزية MANDO09
MANDO09 MANDO09 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد سعيد
التخصص العملى: طالب هندسة معمارية
هواياتي: القراءة

MANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud of

والله انا مبسوط بنقاشكم ده لأنه مش بيفسد للود اللى فى الجو العام أى قضية شكرا medo akef وشكرا swat على الروح الجميلة اللى بتشجع على متابعة الموضوع
قديم 03-04-2010, 06:23 PM
swat
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MANDO09 مشاهدة المشاركة

والله انا مبسوط بنقاشكم ده لأنه مش بيفسد للود اللى فى الجو العام أى قضية شكرا medo akef وشكرا swat على الروح الجميلة اللى بتشجع على متابعة الموضوع
كل الشكر لك صديقي العزيز لمروركptmnlo123per122تحيا تي
قديم 03-04-2010, 06:58 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo akef مشاهدة المشاركة

هو اولا بور السيراتو كهرباء مش سير و ده بيخليه اخف من البومه بميت مره
حبيت بس اوضح ان الباور فى السيراتو زيت مش كهرباء, الانترا هى الى الباور بتاعها كهرباء, و على فكره دركسيون السيراتو مش خفيف اوى و ده عن تجربه, الى خفيف اوى دركسيون الإلانترا
اما عن نظام التعليق حضرتك لو ركزت في كلامك هتلاقي انك كدا بتهين شركه كيا بأنك بتعملها زيها زي الصيني بتاخد نظم تعليق الشركات و تحطه عندها يبقا حضرتك بتساوي كيا بسبرنزا كدا؟! و عموما انا سمعت الكلام ده من كام واحد بس كلها مصادر غير موثوقه

بالنسبه للتعليق هو يقصد ان نظام التعليق ده هو نفس النظام الموجود بالكورولا و على فكره موجود بسيارات كتيره أخرى و مش معناه ان شركه كيل مش\ثل الشركات الصينى تقلد و الموضوع مؤكد مش بالسمع, حضرتك بص على برشور العربيه او نزلو من على النت و انت تتأكد

انا حبيت اصحح بس الموضوعين دول و بدون ابداء رأى فى المناقشه

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 03-04-2010, 08:29 PM
swat
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_o_sakr مشاهدة المشاركة

انا حبيت اصحح بس الموضوعين دول و بدون ابداء رأى فى المناقشه
بالفعل صديقي العزيز تصحيحات بالغة الأهمية ptmnlo123per122تحياتي لك شيل التاء وأقبل الباقي هدية
ptmnlo123per122 تحيا مصر ياعم ptmnlo123per154ptmnlo123p er154ptmnlo123per154ptmnl o123per154ptmnlo123per154
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg أحس بالذنب.jpg‏ (83.6 كيلوبايت, المشاهدات 3)