العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 18-02-2012, 04:46 PM
kimo10 kimo10 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الحديد والصلب
هواياتي: فيس بوك

kimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عندى مشكله اعتقد انها كبيره وانا بصراحه مش مستحمل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيثم سامى مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته أزيكم يجماعه عاملين ايه بصوا انا عندى مشكله اعتقد انها كبيره انا حشرحلكم ايه الى حصل وايه الى بحس بيه وياريت تفيدونى اعمل ايه من كام يوم كنت ماشى على الاوتوستراد رايح مدينه 15 مايو واتظاهر انى سرحت شويه قمت واخد مطب حكايه حسيت ان العربيه قطمت نصين نزلت بصيت ملقتش اى حاجه غريبه فى العربيه وبعد ما مشيت شويه حاسس بحاجات غريبه مش عرف اوصها ازاى بس ححاول اشرحلكم اول حاجه العربيه صوتها على جدا وفى نحره غريبه جدا فى الماتور وتانى حاجه لما بجيب الدريكسيون ناحيه اليمين بسمع صوت حكه جامده جدا وصت طقطقه فى العربيه كلها من تحت اعتقد انها مش من الكبالن لانى لسه مغيرها اصلى يعنى الصوت الطقطقه جى من ورا مش من قدام وساعات بحس انا كل حاجه بتحصل فى العربيه بتكون فى ايدى يعنى فى الدركسيون والسحب بقى ضعيف جدا والعربيه صوتها بشع ياريت حد يقولى ايه الى ممكن يكون حصل وبرجل العربيه بالشكل ده بس لو حاجه كبيره قولوهالى براحه عشان ميحصليش حاجه عشان انا مش مستحمل اولا بقالى شهرين مقبضتش وكمان لسه ربنا رازقنى بمعاذ من اسبوعين والعمليه ناشفه على الاخر وربنا يستر معلش الموضوع طويل اوى ياريت متزهقوش
احتمال كبير الجكمان
ولو الجكمان اتكسر من مكان قريب من الماتور يفضل ان لا تستعمل السيارة الا بعد اصلاحه لانه بياثر على وش السلندر
ده معلومات بس فى اخوتنا كتير فى المنتدى خبرتهم افضل منى

كمال معروف

ان الله لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بانفسهم
قديم 18-02-2012, 11:17 PM
الصورة الرمزية احمد سويلم
احمد سويلم احمد سويلم غير متواجد حالياً

احمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond repute

ربنا يوفقك وتكون حليت المشكله

أعتذر عن خطأ غير مقصود منى فى حق محمد تونسى
قديم 25-02-2012, 07:11 PM
engfathy engfathy غير متواجد حالياً

engfathy is just really niceengfathy is just really niceengfathy is just really niceengfathy is just really nice

واضح ان حبايبنا اللي من 15 مايو كتير هنا..وطبعا اللي منهم بيستخدم الاتوستراد عارف مطباته الغلسة خصوصا نص دستة المطبات اللي عند مدخل حلوان والتكسير اللي بقى موجود دلوقتي عند مدخل 15 مايو
قديم 28-02-2012, 07:32 PM
الصورة الرمزية مايكل ذكرى
مايكل ذكرى مايكل ذكرى غير متواجد حالياً
هواياتي: رياضه كمال الاجسام

مايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud of

ان شاء الله بسيطه يا ابو معاز وربنا يخلى هولك:12EA7A~1 53:
قديم 05-03-2012, 04:26 PM
هيثم سامى هيثم سامى غير متواجد حالياً

هيثم سامى has a spectacular aura aboutهيثم سامى has a spectacular aura aboutهيثم سامى has a spectacular aura about

انا امبارح روحت لبتاع الشكمنات وفعلا لقيت العلبه الى فى النص بايظه ومكسره وغيرتها وركبت العلبه المضغوطه بتاعت الفيرنا موديل 2012 والخبط الى كان فى العربيه من تحت راح خالص بس لسه فى جوله تانيه عند بتاع العفشه واعتقد ان فى مشكله فى الباور او فى علبه الدريكسون عشان الدريكسيون تقيل اوى وفى صوت خروشه جامده لما بكسر يمين او شمال ادعولى وبشكركم كلمكم على اهتمامكم