العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > أطقم الصوت والمالتى ميديا

أطقم الصوت والمالتى ميديا منتدى خاص بتعديلات اطقم الصوت الكاسيت وال CD وال DVD وشاشات العرض وجميع نظم المالتى ميديا والصوتيات

قديم 07-01-2012, 06:42 PM
الصورة الرمزية lol
lol lol غير متواجد حالياً
من انا؟: كبير اخصائية ال getz
التخصص العملى: مدير تجارى لموزع معتمد هيونداى
هواياتي: cars- speed - swimming -computer

lol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant future
افتراضي رد: اللى عايز اى مساعده فى اختيار او تركيب عدد صوت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.Abo Hassan مشاهدة المشاركة

جزاك الله خيرا يا فندم لكن , ايه الحل , هل فيه mp3 تاني اشغل عليه فلاشة ؟؟

انا سمعت ان فيه mp3 له شاشة وبتحدد الفولدر المُعين اللي انت عايز تشغله

ولو فيه يبقى نوعه ايه و بكام و منين ؟
فى دى فى دى بيبقى عامل حوالى 1500 بيشغل فلاشة وكروت ميمورى وافلام وبيبقى فيه بلوتوث
وفى شاشة بتركب على المراية بحوالى 350 او اكتر بتشغل الفلاشات برده

live for nothing
die for something
قديم 09-01-2012, 08:46 PM
ABOU YARA ABOU YARA غير متواجد حالياً

ABOU YARA is on a distinguished road
للاهمية رد: اللى عايز اى مساعده فى اختيار او تركيب عدد صوت

اريد معرفة طريقة توصيل شاشة dvd بسيارة لانسر 2009 وطريقة خروج الصوت من سماعات السيارة ولكم الشكر
قديم 14-01-2012, 06:00 PM
mous6fa mous6fa غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Human Resources

mous6fa is on a distinguished road
عاجل رد: اللى عايز اى مساعده فى اختيار او تركيب عدد صوت

السلام عليكم ... بص يا باشا أنا لسه شاري عربية بونتو 2001 وعاوز ابدأ أظبط فيها شوية حاجات وأكيد من ضمنها الساوند سيستم .... بس أنا طموحاتي مش عالية أوووووى .... يعني بأختصار شديد أنا عاوز كاسيت ابن ناس يكون بيشغل USB وكارت ميموري وشكراااا على كده ... وعاوز أحط 4 سماعات بيضاوي ع الرف اللى ورا يبقى شكلهم برضو شيك وصوتهم نقى والبيز بتاعهم معقول ويرضيني - بس برضو الافضل انى احط 4 سماعات ع طول ولا احط اتنين بس ومعاهم صب كده صغير ؟؟؟ ..... ياريت تساعدني فى أختيار أنسب وأرخص كاسيت أصلى ينفع للحوار ده ... وبرضو لو صيني تقولى ايه المناسب ... ونوع السماعات المناسبة وقوتها والصب لو حضرتك شايف انه افضل من تركيب سماعتين زيادة ... والجى أم المناسب والمعقول للقصة دي كلها ........ وشكراااااااااا مقدما

التعديل الأخير تم بواسطة mous6fa ; 14-01-2012 الساعة 06:10 PM
قديم 15-01-2012, 08:59 PM
الصورة الرمزية lol

lol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ABOU YARA مشاهدة المشاركة

اريد معرفة طريقة توصيل شاشة dvd بسيارة لانسر 2009 وطريقة خروج الصوت من سماعات السيارة ولكم الشكر
الشاشة هاتركب عادى ومخرج الصوت هايبقى على قناه راديو

live for nothing
die for something
قديم 15-01-2012, 09:01 PM
الصورة الرمزية lol

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mous6fa مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ... بص يا باشا أنا لسه شاري عربية بونتو 2001 وعاوز ابدأ أظبط فيها شوية حاجات وأكيد من ضمنها الساوند سيستم .... بس أنا طموحاتي مش عالية أوووووى .... يعني بأختصار شديد أنا عاوز كاسيت ابن ناس يكون بيشغل USB وكارت ميموري وشكراااا على كده ... وعاوز أحط 4 سماعات بيضاوي ع الرف اللى ورا يبقى شكلهم برضو شيك وصوتهم نقى والبيز بتاعهم معقول ويرضيني - بس برضو الافضل انى احط 4 سماعات ع طول ولا احط اتنين بس ومعاهم صب كده صغير ؟؟؟ ..... ياريت تساعدني فى أختيار أنسب وأرخص كاسيت أصلى ينفع للحوار ده ... وبرضو لو صيني تقولى ايه المناسب ... ونوع السماعات المناسبة وقوتها والصب لو حضرتك شايف انه افضل من تركيب سماعتين زيادة ... والجى أم المناسب والمعقول للقصة دي كلها ........ وشكراااااااااا مقدما
كاسيت بايونير وسماعتين بايونير 400 وصب 800 وات بايونير و جى ام كينوود 350

live for nothing
die for something