العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديلات رفع الاداء

تعديلات رفع الاداء car performance tuning - قسم خاص بتعديلات رفع أداء السيارة من محرك وأجهزة تعليق وفرامل الخ ...

موضوع مغلق

قديم 27-03-2010, 05:49 PM
issoPolo issoPolo غير متواجد حالياً

issoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant futureissoPolo has a brilliant future
افتراضي رد: السرعه و التسارع انا وصلت لاختراع مذهل

انا بقرأ الموضوع بقالي ساعتين و الموضوع بقي في الاخر عصبي ليه. صلوا علي النبي
قديم 28-03-2010, 06:10 AM
الصورة الرمزية venom_2400
venom_2400 venom_2400 غير متواجد حالياً
من انا؟: MARWAN EL KELANY
هواياتي: CARS-DRIFT RACING-ALL THING ABOUT CARS

venom_2400 is on a distinguished road

basha hwa el mawdo3 dah yenfa3 le ay 3arbya ana ma3aya elantra 2005 we hal momken a3raf ehh heya el mawad ely hagebha be 1750 ya3ni hateb2a 7agat fel makna we hafok el blocka wala ehh
قديم 28-03-2010, 02:50 PM
ابراهيم أبوسيف ابراهيم أبوسيف غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مصمم جرافيك
هواياتي: الرسم

ابراهيم أبوسيف is a name known to allابراهيم أبوسيف is a name known to allابراهيم أبوسيف is a name known to allابراهيم أبوسيف is a name known to allابراهيم أبوسيف is a name known to allابراهيم أبوسيف is a name known to all

أنا متابع الموضوع من أسبوع تقريبا والحقيقة يا أستاذ مدحت من غير عصبية ولا تصور أني عاوز أهاجمك ومتربص بيك أنا حاسيت أن الموضوع فشنك

ومن غير عصبية خالص عاوز أقولك لو فعلا الموضوع حقيقي ليه ما تحاولش تثبته لينا بطرق علمية وأظن الاعضاء كتير أقترحوا عليك طرق كتير من أول قراءات الكمبيوتر حتى تصوير المحترفين المحايدين

بصراحة طريقة الفيديو اللي حضرتك مصورة فيها سذاجة عالية جدا لأن فيه حاجة أسمها ظروف قياسية وتسجيل تطلع نتايج دقيقة موثوق منها ومعتمد عليها

في النهاية أظن أني وكتير من اللي قرأوا الموضوع مش هايصدقوك من غير الوسائل دي لسبب بسيط أن منتديات العربيات أجنبية وعربية مليانة بمواضيع زيك بالضبط وأظن أن ده برده اتقالك قبل كده

ليه أنت ضد القياسات ؟؟؟؟ سؤال محتاج رد
قديم 28-03-2010, 04:04 PM
darkangel007 darkangel007 غير متواجد حالياً

darkangel007 is on a distinguished road

الموضوع اخرتة اية يعنى دلوقتى ولا الكلام مات و لا اي بزبط؟
قديم 28-03-2010, 04:19 PM
amrtany amrtany غير متواجد حالياً

amrtany is on a distinguished road

جميل جدا هذا الاختراع لو حقيقي وتم تنفيذه دون التسبب في اعطال او اضرار اخرى ، وارجو معرفة ما تم لسيارتك بعد اجراء تعديلك عليها ، وارجو اتاحة وسيلة سهلة للاتصال بك في حالة رغبت في الحصول على هذه الخدمة
موضوع مغلق