العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 07-02-2011, 12:43 AM
الصورة الرمزية engima
engima engima غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: طالب هندسة
هواياتي: القيادة

engima is just really niceengima is just really niceengima is just really niceengima is just really nice
افتراضي رد: معلومات خطيرة و مؤكدة عن ميدان التحرير - عمرو سلامة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

حرد رد واحد!
الحزب الوطني لما 8 مليون نزلوا الشارع قالوا ارحل غور و قالوا الشعب يريد اسقاط النظام نيابة عنهم و عن اسرهم باجمالي تعداد شعبي يقدر ب 30 مليون مصري التلفزين المصري قال دول لا يمثلوا ال 80 مليون كلهم!!!
انت بقى واحد بس مين اللي اداك الحق انك تمثل ال 80 مليون؟
صدقنى لما اقولك ان مش فى مصلحتنا حسنى مبارك يمشى و خالى فى علمك ان معنى اسقاط النظام دة اسقاط مصر ولما يسقطوا حسنى مبارك واسرائيل تيجى تاخد سينا مننا تانى ابقى خلى حد يفتح بقوا كدا (و الرد بتاع ال80 مليون دة اصلا مش ليك يا باشا انا برد على الاخ اللى عمال يهدد دة) بس صدقنى ياmmffor الناس اغلبيتها مع حسنى مبارك لانه مادخلش البلد فى حروب معلش يعنى كل اللى ضد حسنى مبارك من فئات الشباب اللى هى ما عشتش اهوال الحروب و متخلناش نكدب على بعض يا عم انا مع التغيير والله بس حسنى مبارك ماينفعش يمشى دلوقتى كل اللى انا عايزة انه يكمل فترته وهو قال ياجماعة مش هرشح نفسى عرفت ليه بقى ان اغلبية الناس مع حسنى مبارك(وياباشا فى الاول والاخر انا تهمنى مصلحة البلد زيى زيكوا ) وسلام ومتزعلش منى تانى

every thing has gone mad
قديم 07-02-2011, 01:07 AM
الصورة الرمزية emad7759
emad7759 emad7759 غير متواجد حالياً

emad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond repute

ولله الاستاذ حازم مسبشى كلام الواحد يرد بيه على الاخ اللى بيقول ان الشرطه كانت بدافع عن

نفسها

ولله الوحد مش عارف يرد تانى يقول ايه مش فاهم

واقول ربنا يهدى الجميع

قديم 07-02-2011, 01:40 AM
الصورة الرمزية ahmed1981
ahmed1981 ahmed1981 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا قوى

ahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة engima مشاهدة المشاركة

صدقنى لما اقولك ان مش فى مصلحتنا حسنى مبارك يمشى و خالى فى علمك ان معنى اسقاط النظام دة اسقاط مصر ولما يسقطوا حسنى مبارك واسرائيل تيجى تاخد سينا مننا تانى ابقى خلى حد يفتح بقوا كدا
ده على أساس إن حسني مبارك هو الطبة المحشورة في الماسورة الواصلة بين مصر وإسرائيل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!
حسني مبارك ××××× مصر ××××× ستنهدم البلد برحيله ؟؟؟ !!!
××××××××××××××××××××

حسني مبارك من الأساس متوقف عن حكم مصر من حوالي ثمان سنوات
ومن كان يحكم هو ×××× جمال و×××× سوزان ربنا ××××× هما وأبوهم

أنا رديت رغم إني المفروض أن لا أرد بعد أن تعديت أنت حقك في الكلام وقمت بسب أبطال ميدان التحرير

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة engima مشاهدة المشاركة

بعد كدا بحيى الناس اللى هما فى ميدان التحرير و مش عايزين يمشوا بعد خطاب الريس الثانى اقول لهم ان انتم اخذتم الجائزة الاولى فى الوطنية ( لقد ساقوقم مثلما تساق البهائم)

التعديل الأخير تم بواسطة حازم شاهين ; 07-02-2011 الساعة 02:17 AM سبب آخر: الرجاء عدم إهانة أو سب الشخصيات العامة
قديم 07-02-2011, 01:54 AM
الصورة الرمزية engima

engima is just really niceengima is just really niceengima is just really niceengima is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed1981 مشاهدة المشاركة

أنا رديت رغم إني المفروض أن لا أرد بعد أن تعديت أنت حقك في الكلام وقمت بسب أبطال ميدان التحرير
??????????????

every thing has gone mad
قديم 07-02-2011, 01:58 AM
الصورة الرمزية engima

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emad7759 مشاهدة المشاركة

ولله الاستاذ حازم مسبشى كلام الواحد يرد بيه على الاخ اللى بيقول ان الشرطه كانت بدافع عن

نفسها

ولله الوحد مش عارف يرد تانى يقول ايه مش فاهم

واقول ربنا يهدى الجميع

ربنا يهدى الجميع

every thing has gone mad